26.05.2015

173 23 5
                                    

Eğer istediğin şeyi kırk kere söylersen gerçekleşiyormuş! Tam da ihtiyacım olduğu sırada bu bilgiye ulaşmış olmam şaşırtıcı. Aslında biliyorsun, bizim istediğimiz şeyi elde etmek için daha farklı ve sıradışı yöntemlerimiz var ama bu yola başvurmak istemedim. Düzenlediğimiz ayin sonrası Jimin'de bazı yan etkiler oluşmaya başladı, sebzeleri koklayıp zevk alması kesinlikle bu yüzden. Bağlayıp sandalyeye oturttuğumuz kişi akıl sağlığını yarı kaybediyor, kimseyi -özellikle Taehyung'u- böyle bir tehlikeye atamam. #--# İzin ver de sana her şeyi baştan anlatayım.

Bugün neredeyse tüm günü Taehyung'la yapışık olarak geçirdik, her yere birlikte gittik, sürekli birbirimizin yanındaydık. Bir süre sonra bu durum biraz korkutucu ve abartılı bir hal almaya başladı ki tuvalete gideceğimi söylediğimde Taehyung peşimden geldi ve her şey ben tam içeri girecekken gerçekleşti.

"Ayağındaki terlik nereden geldi Jungkook?"

Taehyung sinirli ve kırgın bir sesle söylediğinde terliklerime bakıp dalgınlıkla cevap verdim.

"Jimin doğum günümde almıştı."

Söylememle birlikte Taehyung aniden gözlerinden alev püskürterek tüm sinirini kusmaya başladı. Neye uğradığımı şaşırmıştım.

"Demek Jimin aldı? Onun aldığı terliği benim aldığım terliğe tercih mi ediyorsun? Oysa onun aldığı mavi, ben en sevdiğin rengi göz önünde bulundurarak kırmızı aldım! Niye benimkini değil, onunkini giyiyorsun?!"

"Ben-"

"Sus Jungkook! Soru sormadım. Bir süre seni görmek istemiyorum. Eğer odama gelecek olursan seni halıya sarıp tekmeleyerek döveceğim. -_- Umarım mavi terlik Jimin'inle mutlu olursun!"

Sözümü kesip bir süre daha bağırdıktan sonra hızla odasına gitti ve kapısını çarparak kapattı. Hiçbir zaman hangi terliği giyeceğime dikkat etmiyordum, böyle büyük bir soruna yol açacağını hiç düşünmemiştim. Taehyung ne diye menapoza girmiş kadınlar gibi davranıyor anlamıyorum doğrusu.

Ne olur ne olmaz diye terliklerimi değiştirip tuvalete girdikten sonra odama gittim. Bir şekilde Taehyung'dan özür dilemem gerekiyordu ama odasına gitmeye korkuyordum, dediğini yapacağına şüphem yoktu, elinde halıyla kapısının arkasında içeri girmemi bekliyor bile olabilirdi. Ne yapmam gerektiğinin bir anda aklıma geleceğini umarak telefonumla oynamaya başladım ve birden karşıma istediğin şeyi kırk kere söylersen gerçekleşeceğine dair bir yazı çıktı. Şu ana kadar 24 kere "Taehyung beni affetsin." dedim, daha çok yolum var. Bu yüzden şimdi gitmeli ve saat yeterince geç olmadan dileğimin yerine gelmesi için 16 kere daha aynı şeyi söylemeliyim. Sana iyi geceler günlükçük! =~=

Dear Diary → BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin