Namjoon'a ne yaptılar bilmiyorum ama onu eski haline döndürmeyi başardılar. Hatta daha iyi bir insan olduğunu söyleyebilirim. Her şeye pozitif bakmaya ve defterindeki yırtılmış kısımdan gurur duymaya başladı. Bence yaptıkları şey çok havalı. Namjoon'u tamamen yeni birine dönüştürmek o kadar kolay değil.
Hep birlikte yurda geldik ve RapMon günlüğüyle biraz vakit geçirmeye ihtiyacı olduğunu, merak etmememizi söyleyip odasına gitti. Kalan üyeler uyumak için odalarına çekildiler, ben de susadığım için mutfağa girdim. Suyumu içtikten sonra odama gidiyordum ki Jimin'in odasından sesler geldiğini duymamla kapıya yaklaştım. Biraz aralık olduğundan içerisi görünüyordu. Başlarda konuştuklarını duyamıyordum ama Jimin'in Jungkook'un dudaklarına yapışmadan önce söylediği cümleyi çok net duymuştum ve bu dört kelime kalbimin paramparça olmasına yetmişti:
"Hâlâ seni seviyorum Jungkook."
Orada öylece kaldım. Ne yapacağımı bilmiyordum. Gözlerimden yaşlar süzülürken nasıl hareket edeceğimi unutmuştum. Onları izlemeye devam ediyordum. Gözyaşlarım yüzünden görüşüm bulanıklaştığında tek görebildiğim Jungkook'un Jimin'i itmesiydi. Ardından hiçbir şey söylemeden kapıdan çıktı ve beni gördü. Yanıma gelip beni odama götürdü. Özür dileyerek gözyaşlarımı sildi. Onun hiçbir suçu olmadığını, gidip Taehyung'a bunu anlatmasını söyledim. Eğer anlatmazsa ve Taehyung bunu başka bir zamanda başka birinden öğrenirse onlar için iyi olmazdı.
O çıkınca yatağıma uzanıp biraz daha ağladım. Yazarsam içimin rahatlayacağını düşünerek bunları sana anlattım, şimdi uyumam gerekiyor havalı günlük. Havalı demişken belki de ben artık pek havalı değilim, ne dersin?