09.05.2015

268 46 1
                                    

Sabah Jin, Jimin ve Taehyung fazla ses çıkardıklarından uyandım ve tek başıma kahvaltı yaptıktan sonra -cidden üyeler kahvaltı yapmıyorlar, kimse yarım saat boyunca mutfağa gelmedi, onları uyarmalıyım- Taehyung'un odasına gittim. Odada yeni bir canlı vardı Yoongünlük: Taehyung'a senin bana benzediğinden çok daha fazla benzeyen bir balık! Taehyung odasında değildi, ben de onu bulmak için Jungkook'un odasına ilerledim. İkisi yatakta oturmuş el kızartmaca oynuyorlardı. Taehyung'u çağırıp odasına döndüm. Balığın yanına gidip onu iyice inceledim. Sadece Taehyung'u çağırmama rağmen Jungkook da gelmişti, bir çift gibi hareket ediyorlardı, dışardan bakan biri olsaydım bunu tatlı bir çift olayı olarak yorumlayabilirdim. Ama Jungkook'un gelmesinin sebebinin Taehyung'un Jimin'in üstüne atlamasına engel olmak olduğunu biliyordum. O yüzden bu duruma fazla takılmadım.

Taehyung'a akvaryumun yanına geçmesini söyleyerek ikisi yan yanayken baktım ve gerçekten ikizi gibi görünüyordu. Taehyung'un bir balık ikizi var! Bu çok süper bir şey! Bu balığın evimize nasıl geldiğinin hikayesini dinledikten sonra adını ne koyduklarını sordum. Daha belirlemediklerini önerilenlerden en süperini seçeceklerini, benim de düşünüp öneri sunabileceğimi söylediler.

Bu iyi oldu çünkü muntazam isimler bulabileceğime inanıyorum. Aklımda bir sürü isim var ve aklıma gelmeye devam ediyor, şimdi bunları bir kağıda yazacağım ve en süperlerini öneri masasına yatıracağım. Görüşürüz Yoongünlük. (Bunu söyledim çünkü isim yaratma, isim birleştirme gibi konularda ne kadar yetenekli olduğumu sana hatırlatmak istedim şimdi hoşçakal. ;) )

Dear Diary → BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin