12.07.2015

134 14 7
                                    

Bebeğim... Şu anda yazarak kalan son sayfalarını harcıyor olmak nasıl yüreğimi dağlıyor, bilemezsin ama zorundayım. Ayrıca sana yazmadan duramadığımı fark ettim. Seninle sohbet edebilmeyi bu kadar çok isterken sadece sana bakarak günümü geçiremem, anlıyor musun? Sana sarılmak bile şu dakikadan itibaren yeterli değil. Çok ama çok kısa bir süre sonra sayfaların bitecek ve bir daha konuşamayacağız, bunun kalbimi ne kadar acıttığını biliyor musun sen?

Sana her baktığımda güzel anılarımızı, kavgalarımızı, birlikte olduğumuz her dakikayı hatırlıyorum. Sana sarıldığımda birlikte uyuduğumuz tüm o geceler aklıma geliyor ve bunlar yaşam enerjimi tamamen alıyor, seninle ilgili her şey artık bana yalnızca acı veriyor. Bu satırları dolduruyor olmak hayatımın en zor görevi gibi, ama seni en kısa sürede bitirmezsem çekeceğim acının her gün artacağını ve dayanılmaz hale geleceğini de biliyorum. Durum böyleyken benimle gereğinden fazla kalırsan ruhumun bunu kaldırabileceğini sanmıyorum, bu yüzden sayfalarını bir an önce bitirmeye çalışıyorum. Aynı zamanda sana yazmadığım her saniye daralıyorum, bu haldeyken öylece oturamazdım, daha erken ayrılmamıza sebep olacağım için kusura bakma güzelim.

En başında seninle kalmamı isteyip üyeleri benden uzak tutmaya çalışmanı anlayabiliyorum sonunda, sabah seninle sarılarak duygu yüklü bir an yaratmaya çalışırken utanmadan içeri dalan Jin bunu kanıtlıyor. Bana bir de gidip Jungkook'a bakmamı söylüyor şuna bak, sanki en büyük ve yurdun ağası olmaya çalışan kendisi değilmiş gibi sorumluluklarını bana atmaya çalışıyor. Bu gidişle başa gelmeye uygun olmadığını herkese kanıtlayacak ve aradan çekilmek zorunda kalacak. Yoongi'yi de bu yarıştan temizlediğimde buraların tek başkanının ben olduğum anlaşılacak ama konumuz bu değildi. Seni kaybedecek olmamdan bahsederken araya böyle konuların girmemesi gerek. b_d

Sana şu anda veda etmeyeceğim çünkü az kalmış da olsa sayfaların hâlâ bitmedi ama şu an yazmakta olduğum sayfa biraz sonra dolacağı için şimdilik görüşürüz demek durumundayım. Unutma ki daha her şey bitmedi, bir daha görüşünceye kadar kendine iyi bak fıstık. ;)

Dear Diary → BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin