Podziękowania.

97 9 5
                                    

Więc nadszedł czas na drugie podziękowania kochani. Szczerze mówiąc pisanie drugiej części minęło mi bardzo szybko. Serio, nawet nie wiem, kiedy to zleciało. Mam wrażenie, że jakiś czas temu zaczynałem pisać pierwszy rozdział, a dziś piszę już podziękowania. Masakra, to wszystko leci zbyt szybko.

Chciałbym podziękować wszystkim, którzy dali mi szanse i wchodzili na mój profil czytać. Bez was tej książki, by nie było. Bramy Piekła były trudną częścią i ja podczas pisania też nie miałem najlepszego okresu, bo przecież w trakcie publikacji musiałem zniknąć na trzy miesiące. Poza tym działo się też mnóstwo innych rzeczy. Dziękuję każdemu, kto czekał na mój powrót. Dziękuję każdemu, kto zostawił w tej książce, chociaż jedną gwiazdkę, czy komentarz. Możecie wierzyć lub nie, ale każda gwiazda i każdy komentarz to dla mnie coś, co naprawdę bardzo mnie motywuje. Dziękuję wam za wszystko. Nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego, jak bardzo jestem wam wdzięczny za to, że tu jesteście. Pisałem to już milion razy, ale napisze po raz kolejny. Gdyby nie wy, to by mnie tu nie było. Robię to dla was i dalej trzymam się tego, że wyjdziemy z tym poza wattpada.

Jeśli chodzi o trzecią i ostatnią część Mroku, to pojawi się ona na początku stycznia. Pewnie będzie to pierwszy poniedziałek lub piątek nowego roku. Rozdziały będą publikowane dwa razy w tygodniu w wyżej wymienione dni. Tym razem nie będzie żadnego spojleru, ale uwierzcie mi, że ta część będzie naprawdę mocna i będzie różniła się od dwóch poprzednich.

Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystko❤️ Kocham was i czekajcie, bo jest, na co❤️

Mrok: Bramy PiekłaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz