1. Bölüm Sonuç

145 5 0
                                    

Bugün o heyecanlı gün bugün Akdeniz üniversitesi ne yerleşmiştim ama alan sınavında hangi alanı kazandığımı öğrenecektim birazdan ben Finans ve bankacılık bölümünü istiyordum küçüklükten beridir bir hevesim vardı ve kazanmak istiyordum ve birazdan öğrenecektim.

Herkes buradaydı tüm sevdiklerim ve işte büyük an geldi öğretmenimiz 12-C sınıfı gurubuna çocuklar şimdi bakabilirsiniz demişti.

Bilgisayar yanımda ve tekli koltuğa yerleştim bilgisayarı açıp M.E.B sayfasını açtıktan sonra bilgilerimi yazdım ve açıldı korkudan ve heyecandan bakamadım ve yavaş yavaş gözümü açıyordum kalbim çıkacakken açtım ve birden çığlığımla tüm gözler bilgisayara çevrildi ve işte Akdeniz üniversitesi Finans ve bankacılık bölümüne yerleştirildiniz.

Sevincim Tavan yaptı annem bana sarılarak ağladı ve sarıldım tüm ailem tebrik ederken sevincime ortak oluyorlardı.

Akşam saat 11:30'du ve hâlâ uykum yoktu İlk günümü düşünüyordum ve ailemden nasıl ayrılacağımı'da bilemiyordum Akdeniz bölgesinde sadece anaannemler vardı.

Kara Kara düşünürken birde baktım uyumuşum sabah olmuştu saat'e baktım 10:30'du gözümü zor açıyordum ve annem kapımı çaldı.

A. Kuzum uyandınmı?

Uyandım annem. Hayırdır hazırlanmışsın ?

A. Evet bugün yengenle çarşıda işlerimiz var kahvaltıyı hazırladım orada annem sen ye sonra toplarsın işimiz bitince geliriz.

Tamam. ama geç kalmak yok.

A. Gelip alnımdan öptü tamam sende kalk hadi dedi. Ve gitti.

Yorgunca komidine elimi uzattım ve arkadaşlarıma yazdım hangi alanı kazandılar diye girdim WhatsApp gurubuna yazdım günaydınlar hangi bölümleri kazandınız diye ve ardından 6 sı birden gördü ve yazmaya başladılar.

Elif: Ben piskolog artık o Eylülü alırım yardımcı diye 🤣🤣

B: Kesinlikle

Berre: Türkçe öğretmenliği

Öykü: Diş hekimliği

Hayrunisa: Pedegog

Sedanur: Moda tasarım

Esila: Gıda mühendisi

Elif : peki ya sen Zeynep?

Hemen yazdım meslekleriniz hayırlı olsun ben zaten size demiştim Finans ve bankacılık bölümünü istiyordum diye

Sedanur: peki peki kazandınmı ?

Evet evet Akdeniz üniversitesi Finans ve bankacılık bölümüne yerleştim.

Berre : vay hayırlı olsun kardeşim

Sanada dedim. Haydi ben kaçar annem çarşıya girmiş benim aşağıda yapacak işlerim var hallettikten sonra müsait olursak konuşuruz dedim ve kapattım.

2 Ay sonra...

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin