24. Bölüm Zeynep ve Eren nerede?

11 3 0
                                    

Erenden...
Sabahın ilk ışıkları ile gözümü açtım derin bir nefes alıp yataktan kalktım elimi yüzümü yıkadım göz irisimin altı kıpkırmızıydı sonuçta virüs değil mi? onun etkisi olmalı. perdemi açtım camı açtım ve derin bir nefes aldım Evet bugün hem mutlu uyanmıştım Evet esin yoktu Bir yanım kırıktı ama bugün daha farklı sanki bu virüs geçiyordu ya da ben öyle kuruyordum derken minik bir serçe camının önüne geldi hemen geriye çekildim çünkü virüsün ona bulaşmasını gönlüm el vermezdi maskemi takıp eldivenimi de taktıktan sonra serçeyi izlemeye başladım o kadar güzel uçuyordu ki acıkmıştır dedim önceden aldığım ve hiç açmadığım serçe maması vardı onu hemen açtım ve canımın kenarına döktüm minik serçe orada yemi yerken ben de onu videosunu çektim o kadar güzel yiyordu o kadar güzel ötüyordu ki anlatmakla yetinmezdi minik serçeyi izledim yemeğini bitirdikten sonra kanat çırparak uçtu ve bana bir şeyler anlatıyordu sanki bir sürü konuştu konuştu öttü öttü sanki teşekkür ediyordu ondan sonra gitti gittikten sonra esin'i arayayım dedim esin'i arıyordum ki Bir öksürük tuttu o öksürükle birden ağzından kan yere fışkırdı o kan'ı görünce hemen Esin de o ara aradığım telefona cevapladı hemen kapattım ve öksürerek lavaboya gittim giderim öksürük çoğalıyordu her odaya bir tane acil durum düğmesi bırakılmıştı yatağımın hemen kenarındaydı lavabodan çıkıp o butanına dokunamıyordum elim titriyordu ve yetişemiyordum tek çarem Allah'ıma dua etmek de "Allah'ım sen bana yardım et bana bir şey olursa eşiğimi koru Ya Rabb'im "ve giderek halıya kafamı vurdum ve yavaştan gözlerim kapandı...

Zeynep'ten...
Gözüme yansıyan Güneş ışığıyla gözümü açtım saate baktım saat 8.30'du uykumu da almıştım uyuyamazdım lavaboya gidip rutin işlerimi hallettikten sonra çıktım Özel giysileri giydim ve kafalığımı tam takacakken bir öksürük bastırdı nasıl olduğunu anlamadım üst üste durmaksızın nefes alamıyordum ve birden ağzımdan duvara fışkıran kanla gözümü açtım şok olmuş şekilde duvara baktım elim ayağım titredi ve öksürmeye devam ediyordum bu butona dokunmam lazımdı yetişemiyordum zar zor öksürerek düğmeye üst üste bastım ve zil çalmaya başladı zil sesinden 5 dakika sonra Amine hemşireyle Kerem doktor içeriye girdi onlar duvarı incelerken Ben birden yere düşüp bayıldım en son hatırladığım şey ambulans sesleriydi...

Olaydan 4 saat sonra

HARUN'DAN
öğlen kalktım akşama kadar yorgun düşmüşüm ki bir uyumuşum daha yeni saate baktım saat 12.30 ve hemen telefonlara gruptan mesaj geldi herkes salona çıksın yemekler veriyor diye Ben de üstüme Özel giysileri giyip kafalığımı da taktım telefonumu alıp eren'i aramaya çalıştım aradım çalıyor çalıyor dedi hiçbir şekilde açılmadı sonra Zeynep'i aradım onun telefonu ise kapalıydı Dedim ki herhalde bunlar daha uyuyor veya lavaboda kalktım kartımı komidinin üstünden aldım kapıyı açtığında ise salonda yemekler daha gelmiyor sana herkes tabağını geçmiştir masada vardı Zeynep ve Eren masada değillerdi Ben de bunun üzerine Zeynep ve eren'in odası yan yanaydı ikisinin kapısını da çaldım hiçbir şekilde açılmadı masaya geçip onları bekledim doktor ve hemşiresi Amine Hanım geldi.

DK: Evet sayın gençler ve öğretmenlerimiz virüs gittikçe çığır açmaya başladı bugün iki arkadaşınız ve bir öğretmeniniz olarak hastaneye gönderildi kan kustular ağız yoluyla çıkan kan durdurulmayınca direkt hastaneye gönderdik şu anda durumları iyiymiş belki tanıyorsunuzdur öğretmeniniz Asım hocanız öğrencilerden Zeynep Alparslan ve Eren gürleyen iki arkadaşınıza durumu kötüydü onları da hastaneye sevk ettik hastane biliyorsunuz ki okula uzak artık yeni kurallar belirledik onları da şimdi sizinle paylaşacağım şu anda arkadaşlarınızın ve öğretmeninizin durumu gayet iyi buharla durduruldu şu an hastanede tedavi altındalar karantina odalarındalar birbirlerini görebiliyorlar Doktorlar 3 saatte bir giriyorlar ilaç verip gidiyorlar öyle bir şekilde devam ediyorlar onların durumları daha çok kritik olduğu için onları özel karantina odalarına yerleştirdik şimdi buradaki sayımız 27 okuldaki herkese test yaptık pozitif çıkanlar 3 kata yerleştirdik negatif çıkanların hepsi bugün bavullarını toplayıp okuldan gittiler hangi şehirden geldilerse o şehrin üniversitesine bize söyleyecekler biz de müdür yardımcınızda kendi evine gitti o da kendi evinden üniversiteleriniz hakkında başvurular edinecek siz oradaki bir süre üniversiteye yerleştirecekler siz iyileştikçe sizin içinizden de çıkartacağız fare ile ilgili durumu sorarsanız farenin durumuna son bir gün kaldı bir gün sonra o ilaç da bir sıkıntı çıkmazsa iki üç kimyager daha alıp o ilacı çoğaltmaya devam edeceğiz okulumuza hastaneye uzak biliyorsunuz bunun için biz de yeni bir karar aldık bu virüsün ne kadar süreceğini bilmiyoruz biz size üçer doz süreli bir şekilde vereceğiz serumları o zaman kesmiş olacaksınız sizi okuldan alacağız bugün hepiniz Akdeniz üniversitesi tıp fakültesinin hastanesine yerleşeceksiniz arkadaşlarınız başka bir hastanede öğretmeninizde onlar da yakın zamanda oradan çıkarlarsa karantina odası bir tek orada vardı oradan çıktım o da onlar da oraya gelecek oradan 5. kata katı bize ayırdılar biz de 5. katta sizin virüsünüzü öldürmeye çalışacağız virüsü ele geçirmeye çalışırız okul ortamında olmuyor olmaz da zaten hiçbir şekilde hastaneleri şu ana kadar yer bulamadık şu anda bulduk bizim üniversitemizin tıp fakültesi oraya gideceksiniz orada yine özel elbiselerinize devam edeceksiniz her gün size Aynen buradaki düzenin aynısı olacak sadece ilaç çıkana kadar ilaçlarla ilaçlardan sonra testte yaptınız mı o da negatif çıktı mı sizi de komple hangi şehirden geldiyseniz oraya göndereceğiz oradan üniversiteye gideceksiniz bir süreye kadar baktık ki hepiniz iyileştiniz hepiniz pozitif değil de negatif çıktınız hepiniz tekrardan okulunuzu şu anda boşalttık ve 2-3 gün sonra dezenfekte etmeye gelecekler okulu tüm mikroplardan arındıracaklar okulumuzda tertemiz bir şekilde oldu mu okulumuzda tekrardan yerleşip geri kalan eğitiminize devam edeceksiniz burada kalan öğrencilerin eğitimi geride kaldı biliyorum ki onun telafisi de yapılacak sizi zorlamadan aynı konulardan devam edeceğiz ama şu an bu şekilde olamaz.

Hocam peki kaç güne kadar karantina odasından çıkarlar?

Harun büyük ihtimalle yarına çıkarlar tabii bir sıkıntı olmazsa ama iki arkadaşınız ve Asım hocanızın durumu kritik olduğu için 2 günde kalabilir onun tam bir süresi yok ilaç çıktım zaten direktmen onları da çıkartırlar ama onlar cihazla hep parmaklarını böyle bir cihaz bağlayacağız biz onların o cihazla ne zaman ki durumları daha kritikleşti direkt onlar basmadan biz gideceğiz çünkü bugün Eren daha da kötüleşmişti basamamıştır düğmeye herhalde öksürükle Zeynep'in de çağırırsa olmasaydı korkarım ki onların vefatını bugün duyardınız.

Anladım hocam sağ olun?

Ha bu arada arkadaşlar dediğimiz gibi odanızdan çıkmayacaksınız arkadaşlarınızın Asım hocanızın odasında kan dolu orayı da en yakın zamanda temizlettireceğiz o zamana kadar arkadaşlarınızın ve öğretmeninizin özel eşyaları isteme olursa başka bir şekilde biz halletmeye çalışıyoruz bu odadan hiçbir şey çıkmayacak çünkü bilginize geçmiş olsun diyorum yemeklerinizi birazdan ambulanslarla sizi götüreceğiz.

Onlar başka bir hastanede karantina odasında Ben bir tek kaldım Allah için allah'ından hep dua isteyeceğim onlara bir şey olsa ben yaşayamam hele de Zeynep'e sana söz veriyorum buradan Zeynep senin hayallerini yarıda bırakmayacağım oradan mutlaka çıkacaksın ve bir gün mutlaka bu virüs bitecek gündelik hayatımıza geri döneceğiz söz veriyorum...

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin