92. Bölüm Bı Karar Aldım

9 2 0
                                    

Harundan...
Musa babam: oğlum hepimizi topladın hayırdır.

Bı karar aldım.

Güler: hayırdır inşallah.

Ölmedik ya hayattayım diğer arkadaşlarım benden daha kötü hayata herşeye rağmen devam ediyor benim onlardan neyim eksik Zeynep şimdi müdürü ara ve yarından itibaren o bankaya gelecem.

Musa babam: oğlum ne diyon?

Olacağı diyom.

Musa babam: oğlum zaten gazi olduğundan devlet sana maaş veriyor niye çalışıyorsun.

Oh bı kurşun yedik oturayım gelsin maaş gel keyfim gel hayır asla olmaz ben gidecem Zeynep hergün benim arabam ile beni buradan alacak araba kullanamam ama bilgisayarı yapıyorum Zeynep'te, Eren'de, Esin'de orada yardım ederler.

Zeynep: baba bu ikna olmaz karışmayın en iyisi ne derse o olur kimse vazgeçiremez onu.

Güler: Ama maaş,

Anne çok istiyorsan sen al hem maaş zaten gelecek istemesemde onuda alacam maaşım ile birleştirecem yarın bugün evli olacam gider olacak.

Musa babam: sanki kiraya girecek lafa bak lafa.

Baba elektrik,su, doğalgaz,giyim,yemek, içmek,dışarı sipariş,kargo bunlar neyle geliyor?

Musa babam: bununla baş edilmez dedimi dicek karışmıyoruz.

Evet diyeceğim bu Zeynep benim arabam sende kalmaya devam edecek getir götürü sen yapacaksın mecbur yada kendikini özlediysen onu al bunu bırak.

Zeynep:Yok yok o orada dinlensin.

Tamam o zaman beni aynı saate al çıkışta da bırakacan yorulacan ama.

Harun ne yorulması insanı bu sözlerinle delirtme gidecez gelecez işte.

Tamam öyle olsun.

Musa babam: Allah'tan Zeynep var!

Babama bakınca gülmemek için zor duruyordu.

Egemen abim giriş yaptı konuya.

Egemen:Bende işe gidecem ama bize fabrika işleri yasak Gazi olduğumuzdan almıyorlar haberiniz olsun.

Benim ihtiyaçım yok çok şükür.

Benimde var ofisteyim yok bilgi edinmeniz için dedim.

Zeynep benim arabamı damla kullanmaya başlamış seninkini 2 aylığına alayım mı?

Al abi otoparkta.

Can ya can.

Harun geliyon mu ben sürecem.

Hava almam gerek Zeynep sende kalk Harun'un arabası ile bizi otoparka götür oradan eve git.

Tamam abi kalkalım

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin