Sabah kalktım helini çağırdım Esin ile birlikte geldiler sonra bi alıştırma yapayım dedim ikisi beni yürüttüler biraz yoruldum geri oturttular ama giderek iyi oluyordum sofraya oturduk annem konuya girdi.
Kızım
Efendim anne?
Abin şey yapacakmış?
Ne yapacakmış.
Sen virüse yakalandın sonra ayağın işte oda seni görmeye gelecekmiş kardeşin ile birlikte.
O izin vermiş mi?
Vermiş gidin demiş.
Hayret hala izin alıyorlar ya inanamıyorum gerçekten.
Kızım babalarının baskısı.
En çok şuna şaşırıyorum beni nasıl almamış hayret.
Kızım sen hastaydın 7 yaşına kadar katılma nöbeti geçiriyordun o yüzden bende kaldın ve 3 çocuktan mutlaka biri de olsa anneye veriliyordu onları aldı seni de istiyordu biz karşı çıktık bazen arar konuşuruz abinle kardeşinle oda evlenmiş.
Ne zaman ?
Sen okula gittiğin gün onun düğünü varmış babası söylemedi haberim yoktu.
Yani benim şimdi yengem mi var?
Evet canım var.
Ben şok oldum.
Sen bir de bana sor neyse, Esin yemekten sonra sen ve helin sarma başı.
E: hi Asya yengem gözünün yağını yiyim bana sarma deme boynum kopuyor.
Sen yarın bugün evlendiğinde kocanada böyle diyebilirmisin acaba?
Diyemezki o bana kıyamaz.
Öhö öhö.
Hemen Esin kendini düzeltti benim öksürüğüm ile sonra acır herhalde ya dedi .
He bekle bakalım göreceğiz hem alıştırma yap hadi helin ile birlikte yapın.
Ama kızın yapmıyor.
Benim kızım da yapardı durumu müsait değil.
Öyle olsun tamam içi nerde ?
Siz yapacaksınız hadi zeynep sizi yönlendirir dedi ve annem içeri girdi ve arkadan bağırdı "Sinan ve helin sofrayı toplayın sonra Sinan sen git baklava al Helin sen otur sarma sar" ben gülerek hadi sofra sizde dedim sofrayı toplayıp Bir köşeye koydular.
Evet Esin soğan şu sebzelikte sen 10 soğan al kabuğunu soy.
Helin sen bangonun üzerindeki eti al doğra sonra maydonoz koy Küçük doğra esin küçük.
Zeynep madem öyle sen gel yap.
Yapamam kanka ayağım tutmuyor hadi iş başına.
Hepsi bitti Zeynep.
Hepsi bitti zeynom.
Peki Helin ve Esin Helin sen oradaki kaba hepsini koy içine salça ve baharatları ekle yağ ekle Esin sende bağ yapraklarını çıkar.
Hepsi tamam
Hepsi bitti sonunda.
Evet şimdi sarmaya hadi.
2 saat sonra bitirip kalktılar boyunlarını tutuyorlardı ikiside.
Eee zeynep uyumuş Esin
Evet zeynep uyumuş kaldıralım bizim boynumuz koptu hanım efendi uyumuş oh ne ala .
Zeyno kalk kız bizim boynumuz koptu sen yatıyorsun olmaz.
Kalktım kalktım helin etsiz bir sarma ver .
Al zeynoşum Esin al sende .
Tadı efsane olmuş hep ikiniz yapın.
Ha oldu ya başka isteğin.
O değilde helin sen nereye gideceksin 3 gün sonra?
Sizin okula seni bıraktıktan sonra sizin üniversitesi'nin tıp fakültesine gidecem oradan köye gidecem.
Köy?
Ben köy kızıyım annem ve babam köyde yaşıyor siirt'te orada hekim azdı bunun için okudum ben oldum son sınav kaldı sonra Siirt'te sağlık ocaklarında görev yapmaya başlayacağım.
Çok iyi peki senle ne zaman görüşürüz.
E okulu bitirin bizim köye gelin bekleriz.
İnşallah bizde seni bekleriz numaralarımız var konuşmaya devam edeceğiz.
Tabiki her zaman .
Akşam oldu Abim ve erkek kardeşim geldi.
(Asya Hanım'ın çocukları) Egemen, en büyük çocuğu zeynebin abisi, Zeynep ortanca çocuğu, İlker en küçük çocuğu...
Egemen abim, abim dedi ve sarıldı onu 4 yıl önce liseye ilk başladığımda görmüştüm İlker'i de . Ayrıldı ve İlker sarıldı oda ayrıldıktan sonra abim konuyu açtı.
Abim ayağın nasıl?
İyi dün fizik tedaviden geldim biraz adım atabiliyorum.
Ya çok iyi haber ben yeni duydum bilseydim daha önceden gelirdim peki okula ne zaman gideceksin?
2 gün sonra.
Hm bayağı kötü olmuş dedi sonra annem kapıdan çıktı abim ve kardeşime nasıl sarılıyor öyle özlemli anlatılması zor. Sonra abim bana dönerek bu benim karım senin de yengen dedi koltukta oturan kız başta annemin elini öptü sonra bana sarıldı adı ne dedim. Nesrin dedi .
Sonra abim anneme dedi .
Anne.
Efendim oğlum.
Ben babamdan ayrıldım bana ve gelinine bir oda verebilirmisin artık yanında kalacağız.
Ne şaka mı bu abi?
Hayır abim babamla tartıştık bende anneme geldim.
Gel oğlum gel oda var İlker oğlum sen kavga etmedin değil mi?
Yok annem ama ben onunla kalmıyorum ben başka ayrı evde kalıyorum onun diğer çocuklarıyla tartıştım sonuç bana ev tuttu oradayım.
Oğlum istersen sende gel oda var!
Varmı banada?
Olmaz mı? Var tabi.
Anne süpersin o zaman geçiyorum.
Geçin tabi kuzularım üçünüz yanımdasınız şimdi canımı alsalar ne canım acır ne kanım akar.
Tövbe de anne biz sensiz kalmayız.
Biliyom annem geçin geç oldu odalarınızı yapayım Zeynebim sen odanda uyuyabilir misin?
Uyurum anne .
Peki Esin ve helin ikinizde zeynomun odasına yer yatağı serecem orada üçünüz kalın.
Peki
Akşam helin ve Esin geldi ve güzel Bir sohbet ardından uyuduk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üniversite yolculuğu
Non-FictionAşkı hiç tatmamış ve aramamış olan Zeynep ve Harun'un hikayesi üniversitede tanışıp büyük aşka doğru gidiyorlar gelin beraber şahitlik yapalım. İyi okumalar😊