Sabah kalktım duş aldım nemlendiricimi yüzüme sürdüm üstümü giydim gözlüğümü taktım ben bunları yaparken Esin duş alıp, üstünü değişip, şuan da şalını yapıyordu. Hazırlandıktan sonra yemekhaneye indik kahvaltıyı hep beraber yaptık kahveleri alıp arka bahçeye gitmiştik yine 6'mız ve nöbetçi öğrenci geldi Asım hoca konferans salonunda belgeleri verecekmiş hızlı hızlı koşturduk konferans salonuna vardık büyük sandıkta kağıtlar vardı süslü zarflarda.
Asım hoca: Koca 2 yıl sonra bu belgeleri elinize alacaksınız Allah'ım dert tasa veremeden güle güle kullanmayı nasip etsin emekli olana kadar.
Hep bir ağızdan Amin dedik.
792 Eren Gürleyen gel oğlum.
Hocam bunun için ne çile çektim ama şimdi sefasını sürecem bekle belge bekle,
(Gülerek) hayırlı olsun aman ha siniri kagıttan çıkarma şimdi döversin.
Dövermiyim hocam ne çile çektim dokunmaya korkuyom.
Al sen yinede (zarfı uzattı Eren Asım hocanın elinden öptü Asım hoca anlından öptü Eren yerine geçti)
689 Harun Koçoğlu
Harun Asım hocanın elini öptü Asım hocada erene yaptığı gibi anlından öptü zarfı uzattı harun'un omuzuna koydu elini.)
Hayırlı emekliliğine inşallah.
Amin hocam hepimizin.
976 Esin Karahanlı
Esin belgeyi aldı havaya uçuyordu.
746 Hakan Durguran
Sağolun Hocam.
Ben birşey yapmadım senin emeğinin karşılığı hayırlı olsun iyi emeklilik dilerim.
Sağolun Hocam.
632 Zeynep Alparslan
Asım hocanın yanına gittim zarfı uzattı elime o zarf dediği anda ki duyguyu ifade edemem sonunda hüzünüyle, mutluluğuyla, cezasıyla, kavgasıyla, şikayetlerle, kaçışlarla, uykuyla, yorgunlukla, hastalığıyla 14 yıl sonra elime aldım sonunda çok şükür .
Hakkınızı helal edin Hocam.
Helal olsun kızım dedi yerime geçtim zarfı açtım ve bölüm: bankacılık finans finansman borsa bölümü ad, soyad Zeynep Alparslan sonunda Zeynep Alparslan başardın dedim herşeye rağmen kazanmıştım.
971 Leyla Demiroğlu
Leylada aldı ve artık her birimiz gerçek bankacıydık hayellere ulaşan az kişide olsak yinede başardık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üniversite yolculuğu
No FicciónAşkı hiç tatmamış ve aramamış olan Zeynep ve Harun'un hikayesi üniversitede tanışıp büyük aşka doğru gidiyorlar gelin beraber şahitlik yapalım. İyi okumalar😊