Zeynep'ten...
Eve Helin ile birlikte gittik ayağım tutana kadar benimle birlikte bizim evde kalacaktı zaten hemen hemen ayağımın iyileşmesi okulumuza geri dönüş zamanlarına denk gelir bence tekrar Helin ile birlikte okula gideceğiz eve gittik tam evimizin arka bahçesinde annem Berat berat'ın karısı Esila amcamlar dayımlar yengemler yine kurmuşlardı bol sohbet içinde benim geleceğimi bilmiyorlardı çünkü haber vermedim sürpriz olmasını istedim ama tabii böyle bir sürpriz nasıl olur bilemiyorum araba durdu ve geldiğimizi söyledi kapıyı Helin abla açtı ve eliyle arkadan beni tekerlekli sandalyeyi tutup ileriye doğru götürdü bahçemizin kitle kapısına kapısından girdik hala fark etmemişlerdi sonra biraz kafasını çevirdi ve beni görünce şok oldu çay boğazında kaldı onun boğazına kalması öyle esilada tekrar beni Bizim olduğumuz yere döndü ve baktı zeynepler gelmiş diye bağırdı bizimkiler hepsi bana bakarak annem bir hışımla koşturarak bana sarıldı ağlamaya başladı Ben de ona sarıldım.
Annem: kızım ne oldu sana oralarda virüs bulaşmış sen bir dakika bir dakika sen niye tekerlekli sandalyesindesin ?
Anne hiç başlamayacağım bayağı uzun bir mesele ben sana anlatırım zamanımız bu neyse bana da çay var mı?
Olmaz mı kızım gel gel.
Helin benim masalı ya doğru sürdü ve Berat yine başladı.
Annem: hoş geldin kızım sen de onun arkadaşı mısın?
He: yok ablacığım Ben Zeynep'e yardımcı olarak geldim buraya gönderildim doktorlarla Zeynep virüs yüzünden daha doğrusu virüs Zeynep'in dizindeki damarlara vurduğu için ayağının aşağısını hissedemiyor bunun için teker bir sandalyeye ihtiyaç duyuldu Ben de onun yanında yardımcı olarak gönderildim kendisi de özel araçla geldi.
Berat: Ya kızım sen niye geldin benim senden kurtuluşum yok mu ya tam dedim nişanımda da olmayacak tak nişanıma da geldi kızım daha annen senin kirli çamaşırlarını makineye atmadı hemen zırt geri geldin.
Olacağı varmış Berat bey hem sen niye benim evden çıkmıyorsun hayırdır?
Senin evin mi yok yengeciğimin evi sen ne karışıyorsun?
Bir dakika sizin nişanınız daha olmadı mı?
Sen gittikten sonra esila'yı biraz sorunlar yaşadık o yüzden ilerletmek zorunda kaldık 2 gün sonra nişanımız var biz de tam dedik bu gitti kurtulduk ondan tak geri geldin.
Allah aşkına benim en yakın arkadaşımla en gıcık olduğum çatlak kuzenim evlenecek ve ben gelmeyeceğim ayıp etmişim.
Aynen ne güzel büyük ayıp edecektin virüs beyefendi sağ olsun gelmiş vücudunuza girmiş bir de sandalyedesin gelmişsin size güzel kalacakmış bir dakika ya senin kazağında katlı olan gözlük ne alaka hayırdır kızım?
He: Hatice Zeynep gözlüğünü taksana burada bayağı ışık var güneş var sen bana emanetsin Bir sıkıntı çıkmasın lütfen.
Annem: kızım gözlük ne alaka Tamam güneş var da gözlük öyle bir vakada mı vardı?
Anne durum şöyle virüs bey hepimizde bu virüse virüs bulaşan herkes de en başta gözlerimize temas etmiş bu gözlerimizle de problem çıkmıştı onu falan hallettik hasar bırakmış Güneş ışınlarına veya zararlı ışıklara telefon ışıkları ve daha birçok ışığa bakamıyoruz dikkat edersen bile benim şu an gözlerim kısır ve yanıyor o yüzden bize gözlük verdiler gözlükleri takacakmışız.
Peki kızım ne zaman o kadar takacaksınız.
Anne bu bizde hasar bıraktı o yüzden gözlük çıkmayacak yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üniversite yolculuğu
Non-FictionAşkı hiç tatmamış ve aramamış olan Zeynep ve Harun'un hikayesi üniversitede tanışıp büyük aşka doğru gidiyorlar gelin beraber şahitlik yapalım. İyi okumalar😊