Sabah kalktım elimi yüzümü yıkadım evde kimse yoktu bir not.
Kızım yeni yengene yatak odası bakmaya gittik yavaştan mobilyalar hazır olsun dedik kahvaltın hazır tost yaptım içeceğin dolapta kolanı doldur tostu mikrodalgaya koy bitti.
Annemin dediği gibi yaptım oturdum yedim sonra yeni kitap olan iş arkadaşım kitabını okumaya başladım. Sonra kapı çaldı annemlerdir dedim kapıyı açtım getir yemek gelmişti.
Zeynep Alpaslan
Evet benim.
Yemeğinizi getirdik demin sipariş ettiniz.
Ben etmedim yanlışınız var!
Hayır ettiniz hatta 2 yıl önce 21 Eylül'de.
21 Eylül'demi? Nerde ettim.
Akdeniz üniversitesi.
Yalana bak yalana 2 yıldır niye getirmediniz o zaman.
Sonra kask çıktı ve Harun du elimi ağızıma götürdüm.
Çünkü askerdeydi dedi .
Harun dedim boynuna atladım ağlayarak sonra getir yemek kıyafetini çıkardı asker kıyafeti ile gelmişti Koçoğlu yazıyordu yakasında.
Ben geldim hayatım,ömrüm.
Hoşgeldin ömrümün geri kalanı.
Arkadan annem İlker ve gazel video çekmişlerdi.
Anne hani siz.
Şaka ya ne yatak odası daha siz varsınız.
Allah'ım şükür Harun hani teskere.
Zeynep.
Ne oldu yoksa iyi asker olduğundan artık askerlik mi yapacaksın?
Hayır hayır.
Harun sen kaçmamışsındır.
Kaçmadım tabi nişanlısı ve evli olanlara 1 hafta izin verildi bende geldim.
Hoş geldin iyi yaptın.
Elif şey anlattı geçende bizim mezuniyet fotoğrafımız elindeymiş o sıra elif hey on beşli on beşli türküsünü açmış şaka yapmak için ama on beşliler gidiyor kızların göz yaşı dediği anda ağlamaya başlamışsın krize girmişsin sakinleştirici hap almışsın pişman olmuş ama sen neden ağladın?
Harun sensizlik çok zor o an seni o kadar özledim ki zaten doluydum üzerine elif hey on beşli türküsünü açınca benim sinir sistemi çöktü birden ağlamaya başladım.
Kafanı eğdin mi ?
O günden beri asla.
Arabam kapının önünde.
Evet bende.
Bileğime baktı.
Bilekliğimde sende sana çok teşekkür ederim sana güvendiğimin kanıtı işte sonsuz güvenim var.
Benimde sana.
İlker: tatlı ve acılı sözünüzü bölüyorum ama içerimi geçsek?
Harun:Evet olur annemede haber verin ilk size söyledim gelsin buraya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üniversite yolculuğu
Non-FictionAşkı hiç tatmamış ve aramamış olan Zeynep ve Harun'un hikayesi üniversitede tanışıp büyük aşka doğru gidiyorlar gelin beraber şahitlik yapalım. İyi okumalar😊