14. Bölüm Ayrılık zor biliyorum

14 4 0
                                    

Sabah 12 de kalktım mesaj seslerine kafamı kaldırdım Eren ile konuşuyordu. "Ya Esin kıs şunun sesini!"
Olmaz Kanka kalk işte. "Offffff! tamam kalktım birde diyor öğlenden sonraya kadar yatacam he kalırsın."
Neyse bende bizimkilere ulaşıyım en son sedayı isteyeceklerdi.

Daha sonra gurupta***

İyi günler kimseden ses yok bari ben yazayım dedim. Seda ne yaptın?

B: Kanka biz üniversiteden çıktık eve gidiyoruz sen geldinmi gelince yine öyle yapalım.

Kanka bizim okul normalde bugün karne alacaktı ama bizimkileri tatile götürdüler o yüzden yarın binecem 12 saat sonra yanınızda olurum.

B: Sen tatilde değimisin?

Gitmek istemedim okulda 8 kişi varız Yeter artar gerisi gitti.

B: kanka bana gelse böyle birşey asla affetmem.

Neyse beni boşver sen arabadamısın?

B: ben tek degil?

He enistemiz demi var?

B: Yok ya o Akdeniz'de senin orada.

Ha peki kim var?

B: Esila,öykü,Hayru,Elif 5 imiz aynı otobüsteyiz.

Ya ben ve seda eksiğiz seda zaten Manisa'da ben hala Akdeniz'deyim.

B: evet kanka geldiğin gün bizi ara gidelim ayılar ormanına. 🤣🤣🤣

Evet öyküyü onların yanına bırakacam.

Berre kişisi tarafından görüntülü arama başladı

Elif, Seda, Hayrunisa,Esila, öykü,Berre kişisi katıldı.

Vay vay vay 5'i bir arada.

E: evet iki kişi eksik. Normalde 7'i si bir arada.

Gelecem ben gelecem.

S: siz geleceksiniz ben zaten yerimdeyim.

Aynen. E Seda nasıl gidiyor evlilik.

S: sen gül gül senide görecem.

Esin: nasılsınız kızlar?

S: iyiyim

Esin: bu arada zeynoş benide guruba al sizinkileri tanıyorum. "Tamam" bu arada Seda merak etme Zeynep şimdi gülüyor 4 yıl sonra düğününe davetlisiniz.

B: aaaa Zeynep senin sevdiğinmi var sonunda.

Ö: vay bugünkü ikinci güzel haber birincisi Trabzon Spor birinci oldu .

Başlamayın trabzonunuza, sevdiğinize,gülmenize Yok öyle birşey

Esin: halla halla! Dün Ayla isimli öğrenciye ben dedim deme isim vermiyecem o kişi benim 4 yıl sonra kocam olacak çekil aradan görmiyim seni diyen benim kimimdi diye düşünüyorum? Aaa arkadaşım Zeynep Alparslan.

Esin gel buraya gel . Yastıkla savaşa başladık bizimkiler "zeyno dur kızı öldürecen" . Desede dinlemeden devam ettik. Telefon çalana kadar Eren arıyordu Esini Esin savaşı kesip ateşkes dedi elini kaldırarak. Tamam dedim bitirdim. Esin telefonu alıp dışarı çıktı. Telefonu elime aldım saçım başım dağılmıştı elimle düzelttim.

Hayrunisa: ooooo gerçekler anlatılınca Zeynep savaş açıyor.

Hayru gülme gerçek falan değil.

B: yav he he kesin fake falandır sen varya ne doktorsun. "taklidimi yaparak." Ben doktorum doktorlar aşık olmaz ne oldu doktor hanım doktorluğunu alalım.

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin