109. Bölüm Eren'in doğum günü 🥳

2 1 0
                                    

Bankadan çıktık Esin bizi kenarı çekti.

Harun, Zeynep bugün Erenin doğum günü ve bir sürprizim var ben hamileyim.

İkimiz beraber: ne!

Susun anlayacak ve bu haberi ona bugün vermek istiyorum bana yardım etmeniz gerek.

Peki.

Gizli plan kurduk esinin verdiği adrese gidip pastayı aldık evlerine gittik oturma odasını hazırladık iki ayrı komfeti aldık Esin söyleyince patlatacaktık herşeyi hazırladık pastayı koyduk eren ve Esin geldi biz diğer odaya geçip arka bahçeden çıkıp ön tarafa kapıya geldik ilk defa gelmiş gibi yaptık hediyelerimizi unutmadık tabiki.

Esin kapıyı açtı.

Selam Esin.

Selam hoşgeldiniz.

Hoşbulduk.

Eren sana sürprizimiz var odaya geç.

Esin gözünü kapattı odaya geçti pastanın önüne gitti gözünü açtı ve iyiki doğdun Eren dedik esinin elini tutarak dilek dileyerek pastayı üfledi hediyeleşme yerine gelmiştik.

Esin bir kağıt çıkardı erene verdi Eren okumaya başladı.

Sevgili Eren
Ben sana gelecekten yazıyorum fazla uzak değil sadece 2 ay sonra yanında olacam iyiki benim babamsın seni çok seviyorum iyiki doğdun.
Yazar gelecekten bebeğiniz.

Eren gözyaşlarına boğuldu biz komfetileri patlattık eren harun'a sarıldı ağlıyordu esinde duygulanmıştı.

Harun: Esin çok geç haber verdi bizim hediyemiz iki güne kapınızda ben bebeğe beşiğini aldım Zeynep arabasını sipariş etti ekstradan şu tam altını Erene verelim babalık büyük zor.

Eren elini harun'un omuzuna attı.

Harun ne çok güzel duygu inşallah sende yakında bu duyguya sahip olursun.

İnşallah kardeşim inşallah.

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin