Harun bugün 5. Gününü bankada tamamladı her geçen gün daha iyiye gidiyordu abimde kendini toparlamış ofisinde işine devam ediyordu en doğrusu buydu.
Müdürümüz geldi.
Arkadaşlar paydos saat 17:00 kapanma vakti.
Harun ile toparlandık arabayı o kullanmak istedi dışarı çıktık araba'ya bindi ve eve gideceğimizi sanarken tanımadığım bir mahalleye girdik karşımda Demet yengem,abim,Elif ve Faruk vardı.
Abi?
Abim herşeye rağmen hayat devam ediyor o yüzden senin turşuluğunu evde bırakamazdık sen dün odanda uyur iken Harun, annesi ve babası annemlere geldi 26 Mart'ta düğününüz olacak 16 Mart'tayız 10 gün var yavaştan hazırlık başlasın dedik Harun ilk ev dedi bizde yanınızda gelelim dedik.
Harun: Aslında ben annemlere gözüm bulunduktan sonra yapalım dedim ama dinlete..
En iyisi şuan Harun ben sana o zamanda dedim ilk gün senin gözün bulunmazsa bile ölene dek senin gözün için bir lafım bile olmayacak çünkü ben seni böylede istiyorum dedim.
Harun: başka söz bırakmadın yine Zeynep şimdi benim 3 evim var biri 20 yıllık, diğeri aile apartmanı, diğeri 10 yıllık senle bakalım hangisine tamam dersen onda kalırız.
Senin şuan ki evin hangisi?
10 yıllık olan ev,
20 yıla bakalım sonra aile apartmanındaki dairene en son 10 yıllık evine bakalım.
Zeynep daha şaşırtıcı olan şey burada 3 tane sokak var üç sokaktada 3 evim var.
Birbirine yakınlar buda iyi.
Bak bu arkadaki 20 yıllık olan evim 2. Katı girip bakalım.
Yukarı çıktık harun anahtarlığını çıkardı birçok anahtar yan yanaydı birini seçip kapıya taktı ve kapı açıldı Harun bana yol verdi ilk ben sonra Harun, sonra abimler girmişti.
Harun: biliyorum biraz emlakçı gibi olacak ama yinede bilgisini vereyim. Burası 112karametre 2+1 iki balkonlu,
Koridor uzundu ilerleyip mutfağa girdim dolapları eskiydi mavi gri idi, balkonu vardı mutfakta orta büyüklükte idi fayansı turuncuydu camlar tahtaydı diğer odaya baktım biri salon olsa diğeri yatak odası olsa diğeri oturma odası olsa çalışma odası olmayacaktı tuvaleti büyük ama banyosu duşakabin kadar küçüktü.
Harun imkanı yok burası olmaz.
Harun: evet Bencede olmaz.
Gel aile apartmanına gidelim.
Yürüyerek diğer sokağa girdik 7. Ev Güler annelerin eviydi.
Harun aile apartmanı derken bu apartman sizinmiydi?
Evet en üst annemlerin, iki benim, bir faruğun. Eskiden 20 yıllık olan evin 3. Katında oturuyordu annemler sonra buraya geldik.
Burası iyi gibi ikiye çıkalım o zaman.
Harun yukarı çıktım anahtarı ile kapıyı açtı yanlama bir salon karşıladı beni.
Harun: Zeynep tekrarlıyım dedi gülerek.
Tekrarla dedim gülerek.
Bu ev 127 karametre 2+1,5 bir balkon oda önde 14 yıllık.
Balkon odasına girdim Güler anne ile aynı çizim yapılmıştı orta boy oda yer beyaz siyah fayans diğer oda yüklük odası oda iyi gibiydi.
Harun burası diğer evden daha iyi,
Zeynep sen burayı boşver gel benim şuankinde kalalım aile apartmanı istemiyorum.
Tamam senin evinede gidip bakalım ortak karar ile birinde kalırız.
Diğer sokağa gittik Harun'un evine dıştan çok iyi görünüyordu 0 daire gibi,
İçeri buyrun kraliçem.
Harun kapıyı açıp anahtarlığı elime verdi.
Harun: bu ev 156 karametre 3+1 oda 2 balkon 10 yıllık en genç ev.
Harun'un evi resmen seriliydi eşyalar 0 gibiydi.
Ben burayı biraz görmüştüm üniversitedeyken Eren sende kalırken birgün görüntülü aradı konuşmuştuk senle o Zaman.
He hatırladım.
Mutfağa gittim dolaplar kırmızı gri mutfak geniş mutfak'ta balkon vardı mutfağa yapışık olan odaya girdim yine geniş bir oda ile karşılaştım kıyafet odasıydı diğer iki odaya baktım onlarda çok iyidi.
Harun boşuna baktım diğerlerine en iyisi gerçekten buymuş.
Sana demiştim.
Demet yengem: Zeynep bencede burası.
Elif: Zeynep tercihlerini sil bu kesin olan,
Abim: burası çok iyi en iyisi bencede bu ama karar sizin.
Harun gerekten en iyisi burası kesin olarak buradayız.
Harun: işte bu be işte bu bı an aile apartmanı diyeceksin sandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üniversite yolculuğu
Non-FictionAşkı hiç tatmamış ve aramamış olan Zeynep ve Harun'un hikayesi üniversitede tanışıp büyük aşka doğru gidiyorlar gelin beraber şahitlik yapalım. İyi okumalar😊