8. Bölüm Olay

17 4 0
                                    

Harun'un Anlatımıyla *

Sabah kalktım Zeynebim koltukta uyuya kalmış kablulu elimi tutmuş eren ve esin el ele kafa kafaya uyumuşlar görünce gülmemek için zor tuttum zeynebin elini yavaşça onun kucağına bıraktım. Ve aklımdan dünkü olanlar çıkmıyordu serumu çıkarıp lavaboya girdim. İhtiyaçlarımı giderip abdest alıp çıktım mescide gidip namaz kıldım ve yemek sipariş verdim yukarı biraz dinlenmek için bahçede bekledim.

#######

Sabah olmuş diye mırıldandım. Bir baktım harun yok korktum serum da çıkarılmıştı esinlerin yanına gidip uyandırdım erene dedim koş bul bu çocuğu kim bilir nereye gitti içim içimi yiyordu duramıyorum ona birşey olacak diye sonra olduğum yerden dışarı baktım dedim ki içimden Zeynep ne oluyor yavaş içini durdur sanki yeni evlenmiş çift gibi nefes al ver al ver.  Esinin seslenisiyle kendime geldim.

E: Zeynep Eren bulmuş aşağıda bahçede imiş geliyormuş anlatması lazım içine atması iyi değil.

B: Aynen halletmesi gerek benimde işimi zorluyor.

E: Zeynep...

B: Efendim.

E: Şey...

B: Tek kaşımı havaya kaldırarak Neee?

E: Sen ...

B: ya agızında geveliyip durma anlat.

E: Zeynep bu semptomlar normal mi sence?

B: Ney nasıl anlamadım? Bilmece gibi konuşma.

E: Zeyn derken içeri girdiler zeynep hemen ayağı kalktı ve saydırmaya başladı ve o sıra Allah'tan müdür geldi yoksa harunun işi bitmişti.

Asım hoca: Harun oğlum varmı bir sıkıntı ağrın sızın demin doktorla konuştum sinir krizi geçirecekken bayılmışsın oğlum ne oldu özel değilse anlatırmısın baban sayılırım rahat olabilirsin.

H: iyiyim hocam arkadaşlarım varken ben hiç kötü olabilirmiyim.zeynebe bakarak.

B:Aynen ama bizi dinlemessen olabilir dedim göz içindeki sinirle dışa vuramıyordum çıldıracaktım ve sonra kendine gel Zeynep o kadar sinir fazla relax .

Harun şey oldu derken. tüm gözler ona döndü annem aradı kardeşim meslek lisesi mezunu oradan mezun oldu geçen yıl üniversite okumak istemedi şuan pastanede bir pastaneye girmiş çalışmak için ve orayada başka meslek lisesinden kız gitmiş stajyer olarak kardeşimle birlikte çalışıyorlarmış bir yıldır. Kız ailesiyle sorunlar yaşıyormuş benim kardeşim gitmiş o kıza gönlünü kaptırmış kızın annesi onu evlendirmek istiyormuş başkasıyla bizimki olmaz demiş anneme söylemiş ya o kızı istersiniz yada kızı kaçırırım demiş annem abin yeni üniversiteye geçti o bitirip gelsin sonra demiş oda ben abimi bekleyemem onu başkasına yar etmem demiş beyfendi annemde diyor gel seni evlendirelim dedi sonra onu ben daha genç olduğumu söyledim olmaz dedim bana dediği Kelime şu eğer oğlum o kızı kaçırırsa iki dünür birbirimize girersek şunu unutma senin burada bir ailen olmayacak dedi sonra kapattı.

B: harunun gözleri doldu gri sular vardı resmen müdürümüz sarıldı ona harunda ona sarıldı. Benimde gözüm doldu Bir aileyi kaybetmek ne kadar zor olduğunu biliyordum onu anlıyordum çünkü bende babamı kaybetmiştim ölmüşmüydü hayır ama benim için ölmüştü. 14 yaşındayken bırakıp gitti hep bir kanadım kırık olacak sanıyordum her iki kanadımı ben sardım. Yıkıldım mı Evet ama belli etmeden içimden. Haruna destek olmalıydım. onun gözünün dolduğunu görünce dayanamıyorum.

Asım hoca: Harun oğlum sıkma canını onlar şuan gençlik havasında kimse kimsenin kızını öyle kolay kaçırmaz ve kimse çocuğunu bir kelimeyle atamaz onlar korktukları için sana yüklenmişler sen aldırma kafanı derse ver şuan evlenmeme kararın çok iyi daha gençsin çünkü çocuklar bu lafım sizede erken evlenmeyin sonra gençlik havası falan derken iki üç yıl sonra boşanıyorlar sevin ama evlenmeyin erken mesela okulu bitirdikten sonra artık yetişkinsiniz o zaman olur ama şimdi gençsiniz.

B: aynen hocam en az 25-28 yaş araları.

Asım hoca: aynen kızım. Harun sanada gelirsek sıkma canını bir haber olursa sana söylerim tamam. Şimdi yemekleri yiyin sonra okula geçin bugün ders yoktu zaten.

H: tamam hocam sağolun dedi.

Müdür gidince harun dolmuş gözlerini saklamak için kafasını eydi ben hemen gidip diz çöküp sarıldım oda sarıldı. Senin ailen hep burada tamammı dedim kafasını salladı ondan ayrılarak yüzünü elimin arasına alıp dökülen yaşı elimle sildim herşey güzel olacak inan bana dedim ve elini tutup kaldırdım yemekler geldi ben kapıdan aldım. Masayı çektim ve yemeğe başladık yemek bitene kadar sessizlik sürdü sessizliği eren bozdu.

E: Harun söz verdin. Akşam yıldızları izlemeye dün olmadı bugün olmasını diliyorum dedi kafa salladı.

Hastaneden çıktık arabaya bindik okula gittik. Akşam yemekhaneye inip yemek yedikten sonra odalara dağıldık 1 saat sonra aşağı indik.


üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin