64. Bölüm Asım hocam böyle ceza olur mu ya?

4 2 0
                                    

Merve'yi halledecem derken kavgaya girdim Asım hoca duymuş şef ceza verecekken Asım hoca atladı cezayı o verecek diye odasına çağırdı Eren, Harun ve ben oradaydık ve hoca geldi.

Aferin Zeynep pravo kızım kızı dövmüşsün üstüne hiç iz bırakmadan yapmışsın ya bu nasıl bir sekil dövme çeşidi?

Hocam,

Hocam yok kızım hadi burada üniversiteydi ama iş hayatı böyle değil tutanak yersen ya 6 ay çalışamazsın yada atılırsın diğer bankalarda Zor alır yapma neden kavga ettin?

Harun'a baktım, hocam kız beni tehdid ediyordu yanlış anlamış neymiş benimle harun'un arasına gidecekmiş bizi sevgili sanmış bende bunu duyunca sonuçta arkadaşım istemedim böyle bir şey söylemesini bende sinir derken işte öyle bı duramadım elim yanlışlıkla kolunu sıktı oda yüzüme tokat attı hatta bakın boynumda kızarık var ısırdı köpek gibi afedersiniz bende buna duyarlı kalmadım yani savunmam gerekti kendimi bende iz var ama onda yok şuan darp raporuda alabilirim.

Neyse size ceza vermek zorundayım mürşide ablanız ve fadile ablanız bugün çok yorgun tuvalet temizleme işini size veriyorum özel kıyafetler eldiven ve maske Plastik gözlük orada temizlik ürünleri de orada alın elinizden öper tuvaletler kızlar ve erkekler tuvaleti temizlenecek çöpler dökülü sadece alaturka tuvalet ve klozet bide el yıkama lavabosu aynada normal olarak hadi iş başına.

Hocam tuvalet ne ya,

Zeynep hem suçlu hem güçlü rolü oynama ne dersem o .

Tamam ya .

Neymiş kendi düşen ağlamaz .

Eren: ya bune arkadaşım ya tuvalet iğrenç ne bilelim beta virüs olmayacağız?

Harun: beta değil ama kafa vürüsü olabilirim her an maske olduğuna rağmen koku geliyo.

Ya benimde kolum koptu.

Eren: kız sus ne geldiyse harun kıskançlığından geldi.

Harun: kız beni seviyor paylaşmıyor canım aşkım.

Merve'ye de dedim birkez benim olan benimdir asla kimseye vermem dedim anlamadı bende anlayacağı dilden konuştum.

Eren: aferim benim kızıma verin oradan altın madalya.

Dalga geçme hak etti.

Eren:Ama biz bunu etmedik.

Kaderde varsa dövülmek neye yarar üzülmek.

Öyle böyle söylene söylene bitirdik temizliği yukarı çıktım duş aldım yatağıma geçtim derin uyku kollarına saldım kendimi.

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin