81. Bölüm Kendi elimle bırakacağım

4 2 0
                                    

Öğle saatlerinde Harun aradı.

Zeynep

Harun gidiyormusun?

Seni almaya geliyorum Ankara askeriyeye gideceğiz oradan Malatya'ya gidecem.

Tamam hazırım gel.

Tamam.

Telefonu kapatıp beklemeye başladım ve sonra korna öttü aşağı indim arabaya bindim evlerine gittik annemler,annesi giller, Erenler hepsi gelmişti 7 araba .

Zeynep bunlar asker çantası değil mi?

Evet evet o .

Sen küçüğü al bende valizi alıyorum aşağıda bagaja koyacağız.

Tamam.

Aşağı indik bagaja yerleştirdik harun ve ben harunun arabasında.
Egemen abim, ilker, annem,damla bir arabada güler anne, Musa baba, elif,faruk bir arabada ve böyle devam ediyordu bizim arabamız en öndeydi korna basa basa gittik askeriye gelmiştik harun bana baktı hemen başımı eğdim ağlamamak için Harun eliyle başımı kaldırdı.

Başını eymek yok sen hep dik tutacaksın beni temsil edeceksin senin nişanlın asker kafan dik olacak inmeyecek tamam mı?

Tamam.

Sözmü?

Söz.

Sonra sarıldı derin derin saçımı kokladı sanki ayrılık varmış ve birdaha gelmeyecekmiş gibiydi. Sonra anlımdan öptü hiçbir zaman karşında kim olursa olsun ben bile olsam indirmeyeceksin başını tamam mı?

Tamam.

Sonra herkes arabayla ulaştı askeriyeye harun aşağı indi arkasından ben sonra diğer askerliğe gelen 5 kişiye baktık harun ile sonra harun kulağıma fısıldadı, Zeynep ellerine bak ben parmakla kurtardım bunların iki elide kına.

Sevip sevmeme meselesi.

Haklısın.

Sonra bir asker çıktı dışarı elinde kağıt isimleri okudu.

Hüseyin kuşçu.

Burada dedi .

Nizam durdur

Burada

Atilla çatal

Burada

Harun Koçoğlu

Harun burada dedi

Umut Bulur

Burada

Askerler son vedanızı yapın gideceksiniz.

Harun babasının elini öptü. sonra annesinin Eren sarıldı ve harun kulağına fısıldadı yanımda olduğundan duydum.

Eren Zeynep size benim emanetim ben gelene kadar onu yanınızdan ayırmayın size tek emanetim o.

Emanetin emanetimdir Harun gözün arkada kalmasın.

Senin gibi dostum olduktan sonra kalmaz.

Sonra bana sarıldı kendimi durduramadım Ağlamaya başladım kolay değildi ki hemde hiç değildi Harun beni sakinleştirdi anlımdam son kez öptü sonra cebinden arabasının anahtarını ve siyah boncuklu bilekliğini verdi elime .

Bak bu arabanın anahtarı arabam senindir ben 2 gün önce otoparktan yer kiraladım kendi arabanı oraya koy bakımını yap 6 ay orada kalsın sen benimkini kullan bu bileklikte benim gelene kadar koluna tak ve çıkarma tamam mı eğer ipi koparsa yine yaptır yine koy tamam mı?

Tamam dedim göz yaşlarımın arasından parmağı ile göz yaşımı silip valizini eline çantasını sırtına koydu arkasını son kez dönüp sizi seviyorum ailem dedi. Bizde hepbir ağızdan bizde seni seviyoruz dedik harun içeri girdi o kapı kapandı ya sanki içimden birşey kopup gitti ağlamamı durdurdum bilekliğini bileğime taktım anahtarı aldım arabasına bindim parfüm kokusu daha duruyordu anahtarı takıp çalıştırdım herkes arabasına bindi ve evlere dağıldılar eve vardım kendi arabamı alıp harun'un dediği otoparka gittim arabam ile de vedalaşıp anahtarı testlim ettim gelde şimdi 6 ay yani 24 hafta 168 gün.

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin