17. Bölüm Berat'ın İsteme Alışverişi 🛍️🛒

15 4 0
                                    

Yemek yedikten sonra hemen berat geldi apartopar siyah eşofman kırmızı sweatshirt alıp giydim beyaz spor ayakkabımı da giyince tamamdım.

B: Ya boşuna demiyorum bu kız milleti dışarı çıkınca süslenip püsleniyorlar biz erkek milleti de 10 saat dışarıda bekliyoruz.

Hadi ya Berat efendi bak makyaj yapmış gibi bir halim mi var? Ben ne zaman makyaj yapmışım söyle.

B: doğru sen makyajdan nefret ediyordun ve yapmamışsın. Esin için ve Esila için konuşuyorum.

Esin : Berat bak tepenin tasını attırma gelmem alışverişinize.

Esila: sen bana hesap mı soruyorsun Berat efendi.

B: yok kıraliçem hesap sormuyorum neyse hadi binelim Azrayı alıp gidecez.

Berat ne kadar getirdin bak 100 ,200 deme yetmez yumurta ve yoğurt almaya çıkmıyoruz.

B: yok ya para kartımda 30.000 var yetmez mi?

Yeter tamam.

B: sorunsuz kalmadıysa gidiyoruz.

Esin arkaya geçti tirip atarcasına Esin yanına bende ön koltuğa oturdum Azrayı almaya gittik.

B: zile bastı. Azra çabuk aşağı gel acil.

Gülerek. Hastaneye hasta yetiştiriyoruz sanki.

Esin: aynen baksana telaşa sanki bir kadın doğum yapıyor.

B: gülmeyi bırakın arka kapıyı açın Azra gelecek.

Azra çıktı hemen arabanın kapısını açtım

A: Aaaaa zeynoşum gelmiş. (Koştum sarılarak)

Azram ne kadar özledim anlatamam.

A: bende zeynoşum ne zaman geldin?

(Ayrılarak) dün geldim akşam 10'da

A: hoşgeldin Manisa seni çok özledi.

Bende Manisa'yı özledim.

A: Akdeniz nasıl?

O ayrı bir güzel

A: aaa ciddimisin hani Akdeniz'den nefret ediyordun.

Görmek gerekiyormuş lafla olmaz!

B: hadi konuşmayı sonraya bırakın hadi .

Of Berat of ben kimi kınadım başıma geldi.

B: bilmiyorum ama hadi şimdi arabaya.

Kuyumcuya geldik yüzük almak için ve Berat başladı anlatmaya

B: bana bakın Zeynep Esin ve Azra araba zeynoda, yüzük ölçülerimizi verdik yüzük seçiyorsunuz. Eve mobilya aldık perde kaldı gri perde seçiyorsunuz gelin bohçası hazırlıyorsunuz 28 tane ,davetyeleri bastırıyorsunuz Nişan pazar günü düğün 3 hafta sonra ayın 7'sinde Sonra yemek yemeğe gidin yedikten sonra doğru ikea ya gideceksiniz ev eşyalarını bizim eve götürecekler sizde onları dizayn edin sonra işiniz bitiyor.

Haydi ya babanın uşagımı var siz ne yapacaksınız Berat hazretleri?

B: hm bir düşüneyim kızım bizim işimiz var nikâh günü alıp aileleri tanıstıracagız.

Şuna bak ya ?

Neyse zeynoş al bu evin anahtarı buda arabanın.

Tamam hadi git gözüm seni görmesin berat yoksa karında senide bir kaşık suda boğarım.

A: haklı.

Esin: Berat Zeynep birşey diyecek sana .

B: Efendim

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin