85. Bölüm geri gelecem teskere ile söz

3 3 0
                                    

Bugün 1 hafta dolmuştu ve bugün geri gidecekti.

Harun Harun seni bırakamıyorum.

Bende seni bırakamıyorum ama gerçekten geri gelecem teskere ile söz.

Arabana biniyorum hatıran bilekliğine bakıyorum senin parfüm kokun bankada senin masanı kullanıyorum senin kalemin hala sen kokuyor parmak izin duruyor dokunmaya kıyamıyorum.

Acı içinde güldü kolunu omzuma attı kafamı göğüsüne koydu.

Ayrılık varya ayrılık adı acıdan geliyor ama 4 ay sıktın dişini birazdaha sıkarsan hiçbirsey olmaz bak benim için dayan.

Herşey senin için hergün Kur'an'ı Kerim'i okuduğumda aklıma sen geliyorsun namazda dua ediyorum Esin, Eren, Hakan ve Leyla geliyor sık sık kendimi unutayım diye ama hey on beşli türküsü benim ninnim oldu.

Bende senden farksız birşey yapmıyorum namaz kılınaca aklımdasın Kur'an'ı Kerim'i okuduğumda aklımdasın arkadaşla konuşuyorum aşık olduğu kızı anlatıyor aklıma sen geliyorsun acaba ne yapıyordur diye biliyorsun haftada 1 kez arama hakkımız var ben o güne gelince ya annem size geliyor ikinizde konuşuyorsunuz yada sen annemlere gidiyorsun konuşuyoruz öyle geçiyor günler ama 2 ay kaldı hadi yavaştan hazırlanalım beni bırak sonra Bankaya dön.

Tamam araba hazır gel.

Arabayı çalıştırdım harunu Ankara askeriyeye getirdim asker kıyafeti üzerinde bir şekilde indi arabadan sıkı sıkı sarıldım oda bana sarıldı. Bu arada egemen İstanbul'da görev yaparken bizim oraya geldi askerliği beraber aynı yerde yapıyoruz.

Ya oda senden sonra geldi aranızda 2 hafta var.

İlkeri çağırdılar mı 20 var.

Evet çağırdılar ama küçükken bir kaza geçirdi onun sol üst ayağında demir var platin o yüzden asker işleri ağır olduğundan almadılar çürük vermişler.

Evet sabah kalkar kalkmaz 100 şınav çekiyoruz yemekhaneden çıktıktan sonra işe koyuluyoruz duvar kırılmış tuğla taşıdık tuğla fabrikasından askeriyeye kadar birde dağın başı ovalık.

En kolay iş mesela?

Yemekhaneye verilmek hiç olmasa yemek yapıyorsun.

İyi.

Erenin dediği gibi pattes yapıyon mu pattes? Dedim gülerek.

Pattes yapıyom pattes evet askerde en çok o yapılıyor.

İyi hadi asker askeriye seni bekler görüşürüz.

Görüşeceğiz. Harunu tekrar göndermiştim 2. Kez 3. De teskere bekliyorum olacam inşallah deyip yola koyuldum

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin