Kadir hoca gelen telefonla başla şaşırma ifadesini verdi sonra yüzünde güller açacak kadar gülümseme belirdi ve birden hemen geliyoruz dedi kapattı telefonu ve direk bana sarıldı Ben şaşkınlıkla hocaya sarıldım ve hoca ilaç bulunmuş Harun dedi o kadar sevindim ki anlatılacak gibi değildi ve benle o laboratuvarın yolunu tuttuk ilerledik ve 6 kişi doktor kıyafeti ve özel giysilerle bizi durdurdular.
Bakar mısınız burada laboratuvar varmış kimyager olarak geldik Beta virüs için gelmiştik onun ilacını bulunmuş o ilacı çoğaltmak için kimyager ihtiyaçları varmış biz de geldik.
Gelin Bodrum katta ilerleyelim.
İlerledik şifreyi Kadir hoca direkt yazdı kapı açıldı ve hepimiz girdik doktor Kerim bey beni gördü ve hemen sarıldı Harun ilaç bulundu esaretten kurtuluyorsunuz kurtuluyoruz dedi Ben de sarılarak Evet hocam kurtuluyoruz dedim ve herkes sevinçle fareyi gösterdi bir fanusun içinde fare iyileşmiş bir biçimde koşturuyor yanındaki çöp kutusunda da fanuslar vardı içinde de fareler vardı ama ölmüşlerdi Kerim hocaya sordum onlar olumsuz testlerin sonucu olduğunu söyledi tıp biliminde farelerin canını almak insanların sağlığı için iyi ama onların da bir canı var ama söz konusu insanlarsa diyecek bir şey bulamıyor ve bu en sevdiklerimse bir aşı getirdi yeşil ve aşağısı da mavi olmak üzere bir iğnenin içindeydi ve onu çoğaltacaklarmış Kadir hoca kolunu omzuma atarak kimyagerleri izledik hızlıca 5 taneyi ayarladılar ve ilk 5 kişiyi seçmeye geleceklermiş akşam.
6 saat sonra###
Kerim hoca ve iki hemşire tarafından büyük karantina kapımız açıldı içeriye hala hastane kıyafeti olan ama üstüne özel beyaz kıyafetleri giymiş 3 tekerlekli sandalyede Asım hoca Eren ve Zeynep onlar gördü ve sevinmişti işte şimdi yarımlık bitmişi konuşmaları değişmişti ses tonları farklılaşmıştı sanki bir cihaz takmışlar da bir robotun sesini benzer bir ses çıkıyor onlar konuşunca çünkü virüs bayağı ilerleme kaydetmişti onlarda Kerim hoca 5 üye seçmek için oylama yaptı.
Hakan Leyla Eren ve iki tane öğretmen istedi ilk olarak onları direkt laboratuvara götürdüler aşı yaptılar normal odaya gönderdiler on iki saat sonra haberleri geldi aşağı olumlu tutmuş test yapılmış ve nagatif çıkmış onları direkt hastaneden çıkartıp biletlerini kesip ailelerinin yanlarına gönderdiler bunu duyan Esin direkt bilet kesip Ankara'ya eren'in yanına gitti ertesi gün Kerim hoca tekrardan geldi 10 kişiyi daha istediler tedirginim aslında daha tam aşının başka bir tarafları çıkar mı diye veya ters etki yapar mı diye sonra zeynep'le istişare yaptık 10 kişinin arasında değil de son 20 kişinin arasına girmeyi seçtik 3 dozda biz gidecektik bu 10 kişi onlar da aşılandıktan 12 saat sonra testleri negatif çıkıp ailelerin yanına gönderildi ertesi sabah telefonumun çalması ile kalktım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üniversite yolculuğu
Non-FictionAşkı hiç tatmamış ve aramamış olan Zeynep ve Harun'un hikayesi üniversitede tanışıp büyük aşka doğru gidiyorlar gelin beraber şahitlik yapalım. İyi okumalar😊