31. Bölüm Fizik tedavi

12 3 0
                                    

Sabah kalktım elime telefonu aldım Instagram'a girdim 270 tane okunmamış mesaj doğru okul 5 aydır okuldayım ve en son okula gittiğimde arabada iken bakmıştım normal hepsine bakmak uzun sürerdi hepsine toplu mesaj attım telefonu tam kapatacakken Esin mesaj attı.

"Sabah kuşu kalkıyorsun hiç esinime mesaj atayım demiyon alacağın olsun." Tiripli emoji.

Kanka yeni kalktım Instagram'a girdim 270 tane okunmamış mesaj gelmiş hiç bakmamıştım birikmişti onlara cevap yazdım.

Tamam canımın içi ben sen kız diye yaptım neyse durumun nasıl ?

Aynı oynatamıyorum ki o oynamayıncada daha kötü oluyom odama gidemiyom aşağı salonda yatıp kalkıyom o kadar kötü ki.

Bugün fizik tedavin var.

Bugün fizik tedavim mi var ?

Evet demin heline yazdım varmış.

Benim haberim yok hem nasıl gidicez?

Araba ile tabi seninki de soru uçarak gidecek halin yok.

Nasıl araba anlayamadım?

Senin kuzenin vardı ya ismini unuttum.

Hangisi ?

Şu Azra'nın abisi olan,

Ha Sinan'ı diyorsun.

Evet o gün seni kuaföre getirmişti sen ve helini.

Evet o omu getirecek.

Evet sen ve helini bizde sabah guruptan yazıştık sen görmedin herhalde dedik 3 gün sonra gideceğiz okula piknik yapalım dedik hem temiz hava sanada iyi gelir fizik tedaviden sonra beraber piknik alanına gideceğiz ne dersin?

Ne diyeyim ki gidelim.

Tamam hadi kalk kahvaltı yap sinan fizik tedaviye getirsin sizi sonra helin ile Sinan'ı yan yana bırakırız senin fizik tedavinle biz ilgileneceğiz.

Biz derken ?

Ben, Eren ve Harun başka kim olabilirdi ki?

Bilemiyorum siz nasıl yapacaksınız Helin hiç olmazsa biraz bilgili sizde oda yok bankacısınız siz doktor değil!

Ya Zeynep sanki doktor olmayacak başında biz sadece sana gaz verecez.

Esin ben gazla mı çalışıyorum?

E bi nevi öylesin kanka.

Öyle olsun Esin.

Tamam hadi tirip etme helini çağır kahvaltıya inin sonra gel hem seni özledim en son iki gün önce gördüm seni .

Tamam tamam hadi grs.

Grs.

Helini çağırmak istemiyordum ama el mecbur bağırmak istemediğimden ona yazdım hemen baktı ve odaya gelip kapıyı çaldı.

Gel helin gel günaydın.

Günaydın hadi elini yüzünü yıka sonra aşağı yemeğe yemek hazırlanıyordu en son .

Peki sandalyemi getirirmisin?

Tabiki

Sandalyemi getirip yatağımın yanına koydu ben ona oturdum helin ayağımı tutup sandalyeye yerleştirdi lavaboya götürdü bir kova getirdi birde maşrafa, maşrafa nın içindeki suyu yavaş yavaş elime döktü ve elimi yüzümü yıkadım odaya geçtik siyah sweatshirt altına da Beyaz eşofman aldım helin giymeme yardımcı oluyordu giydikten sonra gözlüğümü taktım helin beni mutfağa götürdü Azra, Sinan, Azraların annesi hamide hanım ve annem beni gördüler bir sevinç ile gelip sarıldılar tek tek sonra sofraya geçtik bol kahkahalı huzurlu bir sofra her güldügümde alttan alttan Sinan ve heline bakıyordum Sinan gözünü ayırmıyor ya ben onların aşık olmasını istemiyorum bir doktor olarak sağlıklı bulmuyorum ve 2. Bir yenge senkrozomu kaldıracak halde değilim.

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin