2. Bölüm Son gün

70 4 0
                                    

Bugün son günüm yarına bilet kesmiştim Akdeniz üniversitesine gidecektim son günümü güzel geçirmek istiyordum hemen Instagram'ı açtım bizim guruba yazdım yarın hepimiz farklı üniversitelere gidecektik Elif ve Berre aynı üniversiteye düşmüşlerdi öykü ve Hayrunisa aynı üniversiteye Eylül ve Esila'da aynı yere düşmüşlerdi ben tektim zor olacaktı evet ama geleceğim söz konusuysa katlanacaktık tek hedefim meslek sahibi olmak bu kadardı...

ÜNİVERSİTE YOLCULARI INSTAGRAM GURUBU

Elif : kızlar yarın herkes yola düşecek son gün bu gün değerlendirelim

B : Kesinlikle birşeyler yapalım

Berre: Ne yapsak ne yapsak ?

Öykü: Trabzonspor maçını izleyelim evde pijamalarımızıda giyelim birde mısır oh keyif keyif zeynonun diğer evine gider yaparız

B: Öykü daha yaratıcı ol lütfen 😒 son gün Trabzonspor maçını izleyecek değiliz üniversitede'de izlersin .

Hayrunisa: Sinamaya gitsek sonra dışarıda yeriz sonra zeynoşun evine gideriz orada kalırız ondan sonra annelerimizin evine gideriz .

Esila: Bence Piknik yapalım. Sonra zaten zeynebin kendi evi piknik alanına yakın gidelim güzel gün geçirelim bavulları hazırlayalım önceden sonra zeynebin evi büyük hepimize yetecek kadar oda var akşamda evde liseye veda partisi yaparız yatarız sonra eve geçeriz annelerimizden helallik alıp Yola çıkarız.

Eylül: Kızzlarr neyin planlaması bu

B: Yine geldi hmm .

Elif: Yok birşey Eylül sadece yarın son günümüz diye birşeyler yapalım dedik onu konuşuyorduk.

Eylül: Ha iyi ne yapacaz peki?

B: Yapmayacaksın Eylül yapacaz çaktın.

Eylül: Neden bende yokum.

B: Bak zaten sana sinirliyim üstüme gelme

Eylül: Ama özür dilemiştim neyse tamam siz yapın ben olmayacam görüşürüz kızlar.

Berre: kanka fazla gitmedinmi üstüne?

B: Hayır sanmıyorum hak etti bana erkek arıyormuş onun ne haddine dua etsin o gün kavgayla bitirdim daha beter yapardım yoksa şunu guruptan çıkarın yoksa ben çıkacam.

*Eylül kişisi Elif kişisi tarafından üniversite yolcuları gurubundan atıldı.*

B: Sağol kanka. E neyse ne yapıyoruz?

Elif: Son karar senin.

B: Esila haklı bence şöyle yapalım. Yarın Sabah kalkalım evde aile kahvaltısı yapalım sonra. Ben arabamla en başta Elif'i sonra Berre'yi,Öykü'yü, Hayrunisa'yı,Esilayı, Sedanur'u alıp sahil kenarındaki dedemin bana verdiği ev vardı oraya gidelim tabi başta market'e uğrayacaz.Oradan eve gidecez. Başta balık tutarız,sonra yemek yeriz, sonra kamp ateşi yakıp bir araya geliriz konuşur dertleşiriz sonra orada sabah kahvaltımızı yapar bavulları alırız. Berre sende eve gidince arabanı çalıştır öykü, Hayrunisa, Seda yı al bende eve gittikten sonra Elif'i, Esilayı alıp gelecem tamam.

Berre: Çok mantıklı aynen öyle yapalım doğa ile iç içe olmuş oluruz.

Öykü: Zeynep iyi diyon da orman yıkımı eve?

B: Evet yakın görebiliyoruz ev ve orman arasında fazla yok 5 dakika.

Öykü: Zeynep bak ayı mayı gelmez deme sonra üniversiteye gitmeden önce ölmek istemiyorum hemde ayı ile.

Seda:😂😂😂😂😂

B: kızım sen şaka falan mısın? Ha 😂😂😂 Yok Yok ayı yok ormanda orman küçük sadece arı var oda normal neyse hadi çok konuştuk grs ben kaçar yarın.

Seda:bende kaçıyım.

Berre: benimki arıyor grs


Ertesi gün


üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin