88. Bölüm Gaziler evlerine dönüyorlar.

3 3 0
                                    

Sabah açılan telefonla hemen arabaya binip gittik hastaneye.

Resepsiyon bakarmısın Harun Koçoğlu ve Egemen Alparslan hani odada.

Gazi Harun Koçoğlu ve Gazi Egemen Alparslan bir dakika.

2. Kat soldaki salon gazi odası yapılmış oradalar.

2. Kat yetişelim. Hızlı adımlarla koşa koşa o merdivenleri geçiyorduk ve işte burası dedim en az 17 gazi vardı burada ortada Harun ve Egemen vardı hemen yanlarına gittik.

Harun abim ne oldu?

Komutan: Egemen Alparslan bacağına kurşun yedi dizinin altındaki kemik yoktu paramparça etmişti platin koyduk bunu söylediği an annem kriz geçirerek yere yığıldı hemşire tarafından kaldırıldı serum bağlanmaya gitti.

Harunum senin gözün neden sağ gözün bantlı.

Harun Koçoğlu kurşun gözünü sıyırıp geçmiş sağ gözü yok.

Komutan bunu söylediği anda elim ayağım tutulmadı babası direk kalbini tuttu annesi ağlama krizine girdi ben ise hiçbir sesi duymuyordum sanki suyun altındayım ve konuşulan ses bana boğuk geliyor.

Bizede serum taktılar ben biraz daha ayaktaydım.

Komutanım şimdi ne olacak ?

Egemenin demir platininde problem yok sadece çok yormayacak harunada aynı göz renginde göz bulduğumuzda nakil yapacağız ilan verecegiz şuan uyuyorlar durumlarını biliyorlar üzerlerine fazla gitmeyin harun o zamana kadar bantla dolaşmasın lens alacağız lens takacak göz nakli yapıldığı zaman kendi normal düz hayatına devam edebilecek.

Anladım.

Daha kötü halde olanlar var mesela ilerideki Erhan yanardağ iki bacağını kaybetti demir ayaklar ile yürüyecek. Çalışamaz devletimiz her ay gazilere belirli bir oran zaten veriyor onlarada verecek.

Biri abim diğeri nişanlım çok zor iki acı yan yana.

Allah sabır versin ben bide diğerlerinin başına gideyim.

O sıra harunun gözü açıldı ve ilk kelimesi Zeynep oldu.

Buradayım dedim elini tutarak yanına yanaştım kafasını bana çevirdi.

Zeynebim senmisin?

Benim hayatım benim.

Zeynep ben gözümü kaybettim dedi gözünden yaş akarak hemen gözündeki yaşı sildim.

Birşey olmaz birşey olmaz ben her zaman senin arkanda olacam.

Annem babam nerde ?

Onlar kriz geçirdi sakinleştirici aldılar.

Egemen yaşıyor mu?

Evet benim arkamda uyuyor.

Ayağını parçaladı kaç dedim beni bırak dedim olmaz dedi sınıra kadar belinde taşıdı en sonunda sınıra adım kala ayağından vuruldu kendimi belinden aşağı ittim onu kolundan sürüklüye sürüklüye sınıra çektim ırak sınırından Türkiye sınırına geldik bizi vuramadılar geri çekildiler kazandık.

Buda geçer bak önümüzde çok güzel günler olacak.

He olacak tek gözle nakil bulunana kadar ben ölürüm zaten gerek yok.

Harun şuan konuşmayalım.

Haklısın uyucam zaten.

Uyu.

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin