7.Bölüm Seviyorum

24 4 0
                                    

ZEYNEBİN ANLATIMIYLA...

Sabah kalktım. Bir ceket sarı baktım ama bana ait değil cebine baktım. Harun koçoğlu yazan yemekhane kartını buldum. kafamı kaldırdım kütüphanedeydim. sonra düşündüm.dün harun burada kitap okuyordu bende kitaplığa gittim kitap okuyordum sonra kitap açık bir şekilde uyuyakalmış olmalıyım.kalktım ceketi elime aldım.yukarı çıktım saat 7.30'du. dün telefonu yukarıda bırakmıştım gurup araması annemin mesajları 47 arama ne dedim şaşırarak berkay hoca gurup kurmuş

Berkay hoca* çocuklar bugünkü dersimiz 13:12 de olacak bilişim sınıfına çıkacaksınız.

Sevinmiştim daha çok vardı uyuyabilirdim harun un çeketini alıp koltuğa bıraktım. Yatağa geçip uyudum. Sonra Esinin uyandırmasıyla kalktım saat 12:40 elimi yüzümü yıkayıp telefonumu elime aldım bizimkiler görüntülü arama yaptılar esin dedi ben gidiyorum eren çagırıyor baçedeyim bir sıkıntı olursa ararsın dedi tamam görüşürüz dedim ve gitti.

telefonu açtım berre hemen başladı.

Berre: kız sen yaptınmı?

B: anlamadım? ama gerçekten anlamamıştım.

Seda: kanka demek istediği sevdiğin varmı oldumu?

B: yok artık hala kapatmadınız deme . elinizde olsa hemen evlendirirsiniz .

Hayrunisa: Zeynepin olmuştur demiyor.kanka de işte .

B: yaw yoooooooooook ben sizin gibi değilim .

Seda: ya zeynep hep aynıı deyiştiremessiniz. asıl konu beniim bana odaklanın lütfen zeynep doktorum benimkinin annesi üstüne gitmiş evleneceksinde evleneceksin yoksa kız bulup evlendireceklermiş . Emir ne kadar olmaz demiş benim sevdiğim var demiş. anneside o zaman onu al getir evlenin bende daha düşünmüyorum annemle konuştum gelip istesinler dedi ortada kaldım emir başkasına yar olamaz yardı et zeynep halletmeliyim.

B: Kanka bak madem Emiri çok seviyorsun yapacak birşey yok üniversiteyi bırakıp kaderine boyun eyecen ama yok emir gitsin başkasıyla bende başkasıyla dersen o seçim sana kalmış.

Seda: Zeynep ben onu asla bırakmam o zaman manisaya gidecem emirde gelsin gelip istesinler yalnız en çok neye üzülüyorum biliyormusun ?

Esila: Evleneceğinemi ?

Seda: hayır evlenecem ve zeynebin hala sevgili yaptığını göremeden.

B: Allah emir abinin annesinden razı olsun senden kurtuluyoruz artık sevgili sevgili diye kafamı yormayacak. güldüm seda sinirlendi saat gözüme çarptı . arkadaşlar muabbete doyum olmuyor ama ders var ben kaçar dedim harunun ceketini elime alarak kapattım ve esine yazdım bilişim sınıfına geçecez hadi dedim. tamam dedi.

Hemen çıktım odadan koridorda esine yazdım harunun numarasını erenden alsın diye tamam dedi ve anında attı aldım yazdım harun dün akşam için teşekür ederim seketin bende yukarı çık vereyim sonra bilişim odasına gidecez ders varmış. atar atmaz görüldü ve yazdı birşey değil ben zaten yukarıdayım birazdan girecez gel yukarı . tamam dedim ve harunun numarasını kaydettim.

Yukarı çıktım oydu mavi sweatshirt mavi pantolon saçını yana taramış bandı çıkarmış. beni görünce gülümsedi bende gülümsedim sağol dedim birşey değil dedi odaya girdik .

harunun oturduğu yere hemen Asya denen kız oturdu sinir oldum harun bana baktı bende yer bulamayıp öğretmene sordum benim yerimi kullan dedi öğretmenler asasına geçtim asya ve harundaydı gözüm derse başladık asya yapamıyormuş gibi gösterdi içimden salak daha fareyi kullanmayı bilmiyor.

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin