Ben ve Harun biraz dışarıda doğa yürüyüşü yaptık geri döndük Eren ve Esin bağrışıyorlardı.
Sorun nedir?
Eren in babası bunu aramış sevdiğin yok sana kız Bulduk geldi mi nişanlanacaksın demiş Eren istememiş babası olmaz demiş Eren bey beni söylememiş ya nasıl söylemezsin kızda köyden gelecekmiş buraya yani oraya Bursa'ya.
Harun: Eren neden söylemedin?
Söylemedim çünkü Esin ile yeni tanışmış gibi yapacaktım yoksa annem esine çektirir söyleseydim bile Esin ile en yakın zamandan nişan diyecekti esin'de kabul etmeyecekti halil ile celilin arasında kaldım.
Neden çektirecek?
Belki ev bulamam evin içine gidebilir Esin annem hemen evlen derse ama esin'de bı süre annemlerde kalacak benimle beraber annemde hergün tirip atar neymiş okul aşklarına karşıymış.
Harun: benim söylemememin sebebi zeynebin daha zaman var demesi için ama zeynebe hak veriyorum öyle birden söylenmez.
Esin: yok yok o köylü kızı istiyor git onun yanına gözüm görmesin.
Esin hızlı adımlarla fakülteye gidiyordu biz bahçede idik.
Harun: zeynep bu böyle olmaz sen aşk doktoruymuşsun eskiden hadi sen esini ben Ereni ikna edelim ayrılmasınlar çünkü ikiside birbirini seviyor olmasın böyle.
Haklısın hadi iş başına.
Akşam yemekten sonra ikisinide arka bahçeye çağırdık geldiler bı güzel konuştuk ikna ettik Eren kıza ulaştı olanı anlattı ve kız gelmekten vazgeçti Eren ile Esin'de barıştı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üniversite yolculuğu
Non-FictionAşkı hiç tatmamış ve aramamış olan Zeynep ve Harun'un hikayesi üniversitede tanışıp büyük aşka doğru gidiyorlar gelin beraber şahitlik yapalım. İyi okumalar😊