Sabah 8:30 saatlerinde kapı çaldı Harun açtı.
Buyrun.
Zeynep Alparslan burada mı?
Zeynep Koçoğlu burada evet,
Doğru evlenmişti siz Harun bey olmalısınız?
Evet.
Şey izniniz olursa Zeynep ile konuşmak istiyorum.
Zeynepten...
Harun ne oluyor kim bu?Siz Zeynep Alparslansınız değil mı?
Zeynep Koçoğluyum da siz ne istemiştiniz.
Kız 1,65 boylarında zayıf siyah saçlı buğday tenli bir kız ve elindede bir kız çocuğu 9 yaşlarında falan.
Ben hangi yüzle geldim gerçekten bilmiyorum.
Ne oldu?
Ben Mustafa Alparslanın kızıyım.
Başıma kaynar sular döküldü.
Ne! Sen yalan söylüyorsun evet babam bile demiyorum o adama ama sen nerdeyse İlker ile yaşıtsın!
Zeynep bu benim üvey kardeşim ama buda Mustafa Alparslanın diğer karısından kızı.
Banane bundan!
Bakın kimimiz kimsemiz yok benim annem öldü bu kızın annesi gazinoda çalışıyordu oda Kaçtı gitti babamız olacak o Mustafa ortada yok biliyorum size gelmem büyük saçmalık ama başka kimsemiz yok!
Bizimde kimsemiz yoktu bizim kimimiz vardı o köpek Mustafa Alparslan beni istemedi bana dedeler baktı git size anca baksa baksa dedem Ömer bakar ama bence hiç sevmediği oğlu olan Mustafa'nın gayri meşru çocuklarına bakacaklarını sanmam baksada bence sen bakarsın onlara çünkü onlar yaşlı şimdi nasıl geldin nerden geldin bilmiyorum oraya geri gidebilirsin iyi günler.
Zeynep aile meselenize karışmak istemem ama çok fazla olmadı mı yanında küçük bir kız vardı.
Banane Mustafa'nın gayrı meşru çocuklarından bize kim baktı harun dedem sağolsun babam oldu babaannem anaannem diğer dedem sağolsun annem oldular o durumda bile bana güzel çocukluk yaşattılar.
Sende haklısın.
Geri uyuyalım mı uykum çok var!
Peki hayatım gel...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üniversite yolculuğu
Non-FictionAşkı hiç tatmamış ve aramamış olan Zeynep ve Harun'un hikayesi üniversitede tanışıp büyük aşka doğru gidiyorlar gelin beraber şahitlik yapalım. İyi okumalar😊