Harunun Anlatımıyla
Zeynep, Esin, Eren hadi yemekhaneye. Yemekhaneye gittik ümit abi karşıladı.Ü: ooo harunum gittin sandım.
Yok abi dedik ne yapacaz orada okulda sessiz.
Ü: İyi yapmışsınız. Bu arada ben akşam yokum Ayşe ablanızda hastalanmış hastanede çocuklar mutfak sizin akşam yemeklerini siz yapabilirsiniz mutfağı patlatmadan.
Abi bize emanet okulda mutfakta içini ferah tut.
Ü: cansın yemekleri yaptık size göre birde BA sınıfından 4 öğrenci kalmış onlar ve sizin yemeğiniz hazır onlarada doldurup verin ama akşam yemeği sizde.
Tamamdır abi görüşürüz. Ümit abi gitti esin ve Eren masaya geçtiler Zeynep yanıma geldi yardıma BA sınıfı öğrencilerine yemek doldurduk sonra biz yedik.
Bana bakın tek başıma yemek yapamam 4 ümüz yapacaz 4 çeşit zaten.
Z: ben yardım ederim her zaman.
E: Harun bende yaparım ama bakarak.
ES: bende yaparım tamam Erenim ben sana gösteririm.
Tamamdır yemekleri yediler bizde yedik Esin Eren bulaşık Makinesine geçin Zeynebim sende bugünkü menüye bak.
Z: Tabiki hm Harun bugün fırında güveç, pirinç, şekerpare,yayla çorbası bu kadar zor olmazmı ya .
Yok canım telefon diye birşey var. hatta bir dakika biz niye bugün buna uyuyoruz. Kafamıza göre takılalım illa ki bu yemekler olacak diye birşey yok bugünün menüsünü söylüyorum Zeynebim yaz pizza, ağlayan pasta, kola, patates kızartması, bence tamam.
Zeynep geldi anlımdan öptü efsanesin yine ankaralı dedi. Sende öylesin Manisalı dedim. Sonra yemeğe başladıkZ: Harun...
Efendim manisalım?
Z: patates kızartmasını en iyi sen yapacağını düşünüyorum.
Ben ve patates kızartması?
Z: yaparsın ya deme Eren yapar.
E: Yaparsın Harun hem hazırlık yap askerde en çok yapıp tüketeceğin yemek olacak.
Nereden biliyorsun?
Z: hii... Harun
telaşla. Ne oldu Zeynep?
Z: senin askerliğin vardı değilmi?
Evet üniversite bittikten sonra çağırıyorlar benim kuzenimide öyle yaptılar.
Z: ya ben onu unuttum.
Esin: o zaman üniversite bittikten sonra istemeye gidin Harun. yüzükleri takın 6 ay sonra nişan fln tamamdır. Vallahi zeynocum asker bekleyen olacan.
Z: kanka yanlız altını çizeyim Eren de gidecek.
E: yo gitmiyecem.
Z: nasıl gitmeyeceksin gitmek zorundasınız.
E: para ödeyecem.
Z: Vatan hayini askerden korkuyor.
E: yok babam dedi sen gitme son çocuğum ya istemedi e kim kırar üniversite bitince Esini istemeye gidecez Nişan takacaz sonra düğün evlenecez.
beni bekleyin ha yoksa hakkım haramdır.
E: bekleriz ama büyük ihtimalle nişanda askerde olursun. Düğünde senle zeyno nişanlı olursunuz 6 ay arayla
Z: hm ben teskere yolları bekliyim siz evlenin aferin. Alkışlayarak.
E: Zeynep gülü seven dikenine katlanır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üniversite yolculuğu
Non-FictionAşkı hiç tatmamış ve aramamış olan Zeynep ve Harun'un hikayesi üniversitede tanışıp büyük aşka doğru gidiyorlar gelin beraber şahitlik yapalım. İyi okumalar😊