116. Bölüm Kardeş toplantısı

5 0 0
                                    

Annemlere gitmiştik.

Nasılsın anne?

İyiyim oğlum hadi söyleyin ne oldu?

Harun: anne ilk olarak 3 kardeş para verip babamın mezarını mermer yaptıracağız.

Bende veririm.

Anne kardeşler dedim yapma ama neyse ikinci konu anne sen evde tek kalamazsın ha farukta yada bizde kalacaksın.

O ne demek oğul?

Gerçi anne sen bizde kal Zeynep 6 aylık olunca banka onu çıkarıyor çocuk doğduktan 3 ay sonra işe başlayacak çocuğa sen bakarsın sana aylık maaşta veririz.

Abi bende iki çocuk var annem bize gelsin birine bakar hiç olmasa.

Zehra: anne bize gel ben işe başlayacağım kerim ayaza sen bakarsın.

Ben hiçbir yere gelmiyorum! Çok isterseniz çocuklarınızı bana bırakın yada Harun çok istersen 2. Kat seni bekliyor buraya taşın aile binasında kalalım.

Harun: anne benim bir düzenim var buraya gelemem.

Ha bak ne diyorsun düzenim var benimde düzenim var Musa yanımdan ayrıldı evet ama hayat devam ediyor benim ablam var kocasından boşandı annemde kalıyordu Artık o bende kalacak onunla birlikte kalacağız musa'ya dair birşey bırakamam onu bana hatırlatıyor herşeyini verecem fotoğraflar hariç torunlarımıda bana getirirsiniz bakarım para almam tamam mı Musa'nın sigorta günlerinden dolayı bende emekliyim her ay param yatıyor çeker gelirim bu dünyadan göçüp gidene dek.

Betül Zehra: Annem haklı kadını düzeninden edemeyiz.

Konu kapandı Musa'nın mezarında yapalım.

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin