Telefonu komidinin üstünden aldım ablam arıyordu Beta virüs çıktığından beridir konuşmamıştık. Telefonu açtım ablamın sesi titrek bir şekilde çıktı.
Harunum ablam nasılsın duyduk perişan haldeydik 15 kişi negatif almış haberlerdesiniz 3 kişide tekerlerkli sandalyedeydi biri kurtulmuş bir kız ve bir 46 yaşları civarlarında bir amca hala tekerlerki andalyedeymiş korktuk snmiydin diye annem bana 3 gün sanra dedi sinir oldum sana ulaşamadım içim içimi yiyordu.
Ablam ben iyiyim virüs bende var evet ama bugün son 3.dozu vuracaklar ve içinde bende varım eyerki negatif cıkarsa 12 saate kadar bilet kesip geliyorum taki bizim okul yapılana kadar.
tamam ablam şimdi vurulacakmısın aşıyı ?
Evet bu arada abla tekerlekli sandalyedeki kızı hatırlıyormusun?
Evet kumral saçlı kafverengi gözlü hafif şişman gözleri kızarık yeşil bir hasta kıyafeti vardı güzel kızdı şimdi yalan değil nyse sen neden sordun bu kızı.
Abla..
Evet ablam..
Abla o beniz sevdiğim kız..
Ney diye bagırdı şşşt dedim bagırma abla sen bildiğin için dedim aramızda.
Kısık sesle şimdi zeynep miydi?
Evet
durumu nasıl?
kötüydü bugün oda aşılanacak kurtulacagız Allahın iziniyle .
İnşallah paşam 4 yıl sonraki gelinimiz demek he ?
Abla 3 yıl kaldı.
İyimisiniz Kavga falan oluyormu ?
Yk abla seven insan neden kavga etsin o beni seviyor bende onu.
Allah hiçbir zaman huzur ve mutluluğunuzu bozmasın inşallah
Amin ablam ee mini junyır nasıl?
İyi ya cinsiyetini buğün öğrendik.
neymiş?
sence?
bilmem abla neki ?
oğlumuz olacakmış.
ya futbol oynayacagım bir yeğenim mi oluyor ?
Evet harun doğduğunu görmeni çok istiyorum inşallah o zaman tatile girersiniz .
İnşallah ablam buradan bir sağ salim çıkalım gerisi kolay
Evet ablam haklısın hadi yorulma hayırlı haberlerini bekliyoruz
inşallah ablam bu arada abla amcam tapuları aldımı?
Almadı hala babamda
tamam ben buradan çıktığımda tapu işlerini halledecem.
Tamam ablam görüşürüz
Görüşürüz.
20 dakika kadar bir şey geçti ve Kerim hoca geldi hepimizi topladı aşılamaya ile laboratuvara götürdü herkes tek tek aşılandıktan sonra Kerim hoca bir kutu getirdi.
Çocuklar bunu diğer arkadaşlarınıza da verdim maalesef olumsuz bir haberim var bu Beta virüs hatırlarsanız en başta gözünüze vurdu göz hassas bir organ ve virüs hasar bırakmış Gözde bunun için siz de renk körlüğüne neden olur veya renk körlüğü olmasa da ışıklara karşı gözünüz güçsüz bu kutunun içindeki gözlüklerin hepsi standart ve hepsi de sizin gözünüze oluyor çünkü hepinizde de aynı numara var bu numaralar değişilmeyecek başlarına bir şey gelince de kenarlarına yazdık veya o silinirse kağıt da dağıtacağız o kağıtlara göre başka optikten alabilirsiniz bu gözlükler ışıklara karşı takmanız gerek.
Tek tek sıraya geçtik Kerim hoca Zeynep ayakta duramadığı için en başta kutuyu ona doğru götürdü bir tane seçti ince ve yuvarlak beyaz çerçeveli bir gözlük seçti Ben de siyah ince bir gözlük seçtim herkes tek tek seçtikten sonra takmamızı istedi taktıktan sonra gözümde ağrıya benzer bir şey vardı ve direkt gitti demek ki gerçekten hasar bırakmış dua edelim ki bir tek bununla kaldı herkes tek tek aşı olduktan sonra ayrı odalara yerleşti 12 saat boyunca bize orada da beklettiler özel kıyafetleri çıkartmamızı istediler biz çıkartmıştık normal kıyafetlerimizle 12 saat boyunca bekledik 12 saat sonra test için aradılar sonra ben ve Zeynep kalmıştık hoca en baş Zeynep aldı bir makineye koyup ağzına doğru bir boru koyup direkt tüp gibi bir şeye koydu ardından benimkini de aynı şekilde yaptı ve bir makineye gönderdi makinede yeşil ışık yandı ve kerim hoca virüs bitti esarete son sonuçlarınız negatif çocuklar dedi sevinmiştik zeynebe sarıldım ağlamaya başladım bitti dedim bitti dedi sonra zeynep sevincini kursagında bırakarak hocam peki benim ayağım ne zaman tutacak
Zeynep hiç merak etme seni buradan Asım hocayı da eren'i özel araçla gönderdik sen manisa'daydın değil mi Manisa'ya özel araç göndereceğiz özel araçla gideceksin Manisa'ya gidince zaten Bir iki güne toparlanır ayağını artık oynatmaya başlarsın sen de biraz gayret göstermeye çalış odaklan ve gözlüğü sakın çıkartma hele de bol ışıklı yerlerde .
Tamam duracağım yalnız bana bir yardımcı gönderin eşyalarımı toplamam gerek.
Tamam gönderiyorum bir tane hemşire helin hanım zeynebe yardım edebilirmisin?
Evet hocam
Peki hadi eşyaları toplayın
Topladıktan sonra kerim hoca Zeynep kadir hoca ve kimyagerler hepimiz valizlerle aşağıya indik zynebin özel aracı gelmişti zeynep bana döndü ağlayarak gözlüğü çıkarıp kazagında katlayıp yerleştirdi sonra bana sarılmak için kolunu kaldırdı dizimi çöktüm sarıldım o ağladıkça ben de ağlıyordum tutamıyordum helede tekerlerkli sandalyede onu görmek insanı bitirdiği nokta o işte ağlama bak atlattık yakında tekrar gelicez ve o zamana kadar koşarak geliceksin hatırlıyormusun nasıl gelmiştin okula hızlıca koştura koştura yine öyle olacak söz veriyorum hadi sil göz yaşlarını.
Sende sil
Gülümseyerek tamam tamam bak bitti hadi yolun açık olsun Allah'a emanetsin.
Sende Allah'a emanet ol .
Helin onu aldı tekerlekli sandalyesini sürerek götürüyordu oda Manisa'ya gidecekti elini sallayarak son bakışı aklımdan çıkmıyor aradan 10 dakika sonra bizim otobüs geldi herkes dağıldı bende Ankaraya gittim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üniversite yolculuğu
Non-FictionAşkı hiç tatmamış ve aramamış olan Zeynep ve Harun'un hikayesi üniversitede tanışıp büyük aşka doğru gidiyorlar gelin beraber şahitlik yapalım. İyi okumalar😊