Sabah saatlerinde uyandım Harun uyuyordu hemşire sabah kahvaltısını getirmişti.
Telefonu çaldı Harun'un.
Yakup amcam...
Alo
Efendim amca.
Zeynep kızım nasılsınız?
İyiyiz şükür.
Harun nasıl?
Dün Ameliyat oldu şimdi uyuyor yarından sonra göz testi yapacaklar eğer bir problem olmazsa çıkıyoruz inşallah.
İnşallah kızım herkes haber bekliyordu.
Yok, yok durumu iyi.
Kızım sen hamile halinle o hastane köşelerindesin içimiz hiç rahat değil.
Amca harun buradayken ben evde 1 salise bile duramam aklım burada olacak gecem, gündüzüm haram olacak.
Sende haklısın kızım sen bilirsin o zaman harun çıkınca yanına geliriz.
Başımızın üstüne.
Görüşürüz kızım kendine iyi bak.
Sende amca.
...
Telefonu kapattım Damla yengemi aradım.
Alo
Yenge senden birşey isteyeceğim.
Tabi yengem iste.
Yenge Ben evi hallettim heryer temiz senden ricam yatak odasında ve mutfak'ta iki tane balkon var onlarda çeşmede var rica etsem sadece suyla yıkarmısın çünkü hastane çıkışı misafir dolacak ev sonra laf söz etmesinler.
Yaparım yengecanım ama gerçekten laf söz edilmesi çok saçma nefret ediyorum böyle insanlardan hep bir kusur arıyorlar.
Kendi bildikleri iş yenge Allah razı olsun anahtarın yedeği daire kasasında şifre atacağım açarsın alırsın sonra geri yerine katarsın.
Tamam yengem hadi kendinize iyi bakın.
Sende yengem.
...
Telefonu kapattım Harun uyanmaya başlamıştı.
Günaydın ömrüm.
Günaydın hayatım.
Telefon sesine kalktın değil mi?
Evet.
Sağlık olsun.
Kahvaltı geldi seni bekliyorum.
Ben hazırım.
Harun elini yüzünü yıkamakda yardım edeyim mi?
Zeynep normaldede böyle yıkıyorum alışkanlım gerek yok.
Ama artık o alışkanlığa bir son ver.
Sanırım son verme vakti geldi haklısın.
İşte böyle ya.
Harun elini yüzünü yıkadıktan sonra masaya geçtik hemşirenin kurduğu kahvaltıya oturduk kahvaltı sonrası sofrayı topladım doktor geldi.
Nasılız Harun bey?
İyi
Ağrı var mı?
Yok.
Süper, bandı çıkarmam gerek bakalım durum ne?
Doktor bir sprey püskürttü bandı çıkardı harun yavaş yavaş gözünü açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üniversite yolculuğu
Non-FictionAşkı hiç tatmamış ve aramamış olan Zeynep ve Harun'un hikayesi üniversitede tanışıp büyük aşka doğru gidiyorlar gelin beraber şahitlik yapalım. İyi okumalar😊