22. Bölüm Beta Virüs

7 3 2
                                    

Zeynep'ten ####

Esin gitti ve Eren hayata küsmüş gibi hep yollara bakıyordu.

Harun hadi gidelim yanına bak 30 dakikaya yakındır öylece yola bakıyor pisikolojisi bozulacak.

Haklısın gel gidelim Allah'ım bizi hiçbir zaman böyle ayırmasın inşallah.

Amin inşallah ayrılıklar zor. Erenin yanına gittik.

Eren iyimisin gel otur yorulmadın mı?

Nasıl yorulayım canım gitti hissetmiyorum ki?

Doğru ama annesi rahatsız olmuş belkide Allah korusun ölecek.

Oda doğru keşke bende gitseydim.

Eren kardeşim bak beni dinle şimdi odana geç kafanı toplaman için dinlenmen lazım git odana kafanı yastığına koy uyu yemekhane saatine kadar kalkma olurmu sonra Esini ararız tamammı kardeşim.

Tamam harun doğru diyorsun.

Hadi kardeşim

Eren gitti ve bizde derse girdik. ve ders bitti dersten çıktık merdivenlerden inip bahçeye çıktım ve harun yanıma geldi elinde birer kahve işte buydu kehveyi çok seviyordum.

İşte bu ya o kadar dersten sonra efsane fikir.

Bencede ama Allah'tan lisede gördüğümüz dersler gibi değildi her ay dua ederdim sınıfta kalacam mı acaba diye?

Ama biz zoru seçtik imam hatip lisesi kolay bir okul değildiki ve bizim okul şartlarımız daha zordu. Bizim okulumuz yıkılmıştı.

Nerede eğitim gördünüz uzaktan eğitim mi?

Hayır imam hatip erkek lisesini ikiye bölmüşlerdi kantini sınıfları yemekhaneyi bahçeyi her yerde demir insan kendini hapishane de hissediyordu.

Erkek lisesi başka lise bulamamışlar mı ?

Manisa Turgutlunun en büyük okulu bir kız İmam Hatip Lisesi ikincide erkek imam hatip lisesi idi o yüzden oraya taşımışlar 10. Sınıfa geçtik 2. Dönemde yapıldı ve yerleştik çok kavga ederdim erkeklerle hep topları demirlerin üstünden topları geliyordu benden istiyorlardı bende "nasıl attıysanız öyle alın" diyordum versene işte diyorlardı yani beterdi ama Allah'tan kurtulduk onlardan 2 yıl sonrada Akdeniz'de buldum kendimi.

Size bakıyorlarmıydı?

Ney! ney! ney! Gülmemek için kendimi zor tutuyorum bunamı taktın sen ?

Evet yani olamazmı?

Kıskanç şimdi ben biraz sana diyeyim.

Hayır kıskanç degilim öyle sordum.

Hm öyle.

Sanada yardım etmek istemiştim ondan sonra kader beni buraya kadar getirdi.

Ha yani sen değil kader?

Hayır ben kendim sen farklıydın Zeynep sen çok başkaydın ben herkesten çekerken sana bakmadan duramazdım zorla çekmeye çalışsam sanki kafam zorla sana baktırıyordu gerçek aşkı sende buldum ben bırakmayacağımda inşallah.

Biliyormusun benim Orta okul ve lise yıllarım hep başkalarına aşk doktorluğu yapmakla geçti ya üniversiteye geçiş sınavı vardı ona çalışırken telefonum çalardı uçuş moduna koyardım mesaj atarlardı telefonu kapatırdım eve gelirlerdi üniversite kazandığıma bile inanamadım.

Vay peki hiç aşık olmadıysan aşk duygusunu tatmadan nasıl söylerdin hiç olmamışsa.

Doktorluk kitabında Doktorlar aşık olamaz maddesi vardı onu uyguladım bunca zamandır ama bozduran oldu.

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin