68. Bölüm ölümden dönmek

2 2 0
                                    

Ben ve Harun bahçede otururken Berkay hoca geldi ayağı kalktık.

Çocuklar bende etrafta sizi arıyordum.

Buradayız hocam.

Biliyorum neyse size işim düştü.

Harun:Buyrun hocam.

Lütfen ikinizin birinde ehliyet olsun varmı?

Harun: bende var hocam AB ehliyeti,

Bendede var hocam AB Ehliyeti,

İşte bu çok iyi yaşınız kaçtı?

23 hocam

Harun: benimde 23 hocam

Yaşınız 18'i geçmiş çok iyi şimdi size araba verecem ikinizden biri kullansın benim kızım hastalanmış hastaneye götürecem asım hocaya da dedim bizim bu tıp fakültesinden 3 kutu ilaç yapılmış devlet hastanesine gitmesi gerek onların aracı bozulmuş siz götürebilirmisiniz size konumda atarım.

Harun bana baktı bende ona baktım olur anlamında göz kırptım oda gözünü kırparak tamam dedi.

Olur hocam

Harun: olur hocam.

Size şüphesiz inanıyorum yaparsınız şimdi tıp fakültesine gidiyorum arabayı hazırlayıp çağıracam.

Tamam hocam.

17 dakika sonra...

Çocuklar.

Buradayız hocam.

Araba anahtarı burada araba üniversitesinin önünde kutular Arabanın bagajında kolay gelsin.

Sağolun hocam.

Hoca bana uzattı anahtarı hoca gitti.

Harun sen kullanacakmısın?

Olur.

Araba'ya bindik hocanın attığı konuma gittik ilaçları testlim ettik üniversiteye geri dönüyorduk.

Zeynep bugün ne olmuş biliyormusun?

Ne olmuş?

Annemin evine iki jandarma gitmiş.

Jandarma mı?

Sinir bozukluğu ile güldü. Evet beni sormuşlar.

Neden?

Sence neden ?

Askerlik dedim uzatarak.

Aynen üniversitede olduğumu demiş babam gelince bizi görsün demiş.

Yapacakmısın?

Nasıl yapmam vatan görevim.

Evet doğru Eren para ödeyecekmiş aslında gitmek istiyormuş ama babası istemiyormuş 2 ablasıda evli, diğer abiside evli tek çocuk o kaldı ya ondan istemiyor belki savaş çıkarda kaybeder diye gerci bende tek çocuk kaldım ama gönderecekler göndermeseler de ben giderim seni annenden istemeye geldiğimde yüzüm tutsun vatan görevimi yaptım diyebileyim.

Halla halla gelecegi de düşünürmüş benim düşünceli sevgilim.

Ee yarını düşünmeden bugünü yaşayamazsım.

Aynen öyle neyse 6 ay degilmi zaten geçer gider su gibi .

6 ay 180 gün  fazla değil kesinlikle.

Büyük yutkundum. O kadar fazlamıydı 180 gün.

Fazla tabi neyse daha oraya bayağı var.

Aynen haklısın.

Harun,

Efendim.

Arkadan araba üzerimize doğru geliyor sola çek.

Kornaya basmıyor.

Ama işaret yapıyor galiba baskana.

Sürücü camını açıp bağırarak o cümleyi kurdu. "Firen tutmuyor sola geçin."

Harunun direksiyondaki elinin üzerine elimi koydum ve aynı anda sola çektik araba sürücüsüde biz sola çekmiyoruz diye sola kırdı yolda uçurumun yanı olduğundan hem bizim araba hemde arkamızdaki uçurumdan uçarak havada takla atıp yere sertçe düştü.

En son dediğim şey Harun hayattamısın aç gözünü yalvarırım.

Yazardan devamı
Düşünün sevdiğiniz adam veya kadın ile Yolda giderken uçurumdan düşmeniz ve öldümü, yaşıyor mu?, Hayatta mı,sesimi duyuyormu, bunları düşünmek bile insanı ürpertiyor ve Zeynep ile Harun şuan o durumda o ondan bir ses bekliyor oda ondan ama ikisindende ses gelmiyordu Zeynebin burnundan,kaşından, ve yanağından yavaş yavaş kan dökülürken harun'un yüzü kan içindeydi araba hurda halde diğer sürücüde onlardan farksız zeynebin kolu arabanın camını kırıp parçalayıp dışarı çıkmıştı ama harun koltuğunun altına düşmüş ve bir bacağı kanlar içerisinde dışarıda çevredeki vatandaşlar 112'yi arayıp ambulans ve polis çağırmışlardı polisler aşağı inip onların kontrol ediyordu ilk önce sürücüye gitti nabzını kontrol ediyor cüzdanını çıkarıp T.C kimliğini aldı diğer polis not alıyordu.

Ömer bunun adı Mert Kurnaz nabzı çok düşük öne bakalım.

Ömer bunlara ne olmuş ayağı dışarıda diğeri de kolu camı kırmış nabızlarına bakayım.

Ömer bunun adı Harun Koçoğlu hayatta ama ağır yaralı.

Ömer: komserim ellerine bakın el ele tutmuşlar.

Evet aşk işte bu neyse ne diyoruz kimlige bakayım.

Ömer bunun adıda Zeynep Alparslan nabzı düşük hemen hastaneye.

Ambulans ekipleri boyunluk takarak tek tek çıkarttılar ve saatler öncesine ilaç götürdükleri devlet hastanesine kendileri ambulansla kaldırılmıştı Berkay hocaya telefon gitti yerle bir olmuştu ailelerine haber verildi onlarda yola çıkmışlardı Manisa ve Ankara'dan .

Hocam adı Zeynep Alparslan nabzı 27 kalbi durması an meselesi yaşı 23 trafik kazasında uçurumdan uçmuş 5 km aşağı kadar.

Diğeri

Hocam adı Harun Koçoğlu nabzı 69 normal yaşı 23 zeyneple aynı araçta kaza yapmış yaşı 23

Peki buda sürücü mü?

Evet Mert Kurnaz nabzı 21 çok kritik yaşı 25 arkadan onlara çarpmış.

Hocam

Başka bir hemşire çağırdı doktoru.

Hocam Zeynep Alparslan kalbi durdu makineyi hazırlıyorum.

Çabuk hazırla.

Herkes etrafta koşturuyordu zeynebin başında.

Çalıştır kızım 120

Makine çalıştı ama kalbi hala atmıyordu.

Çalıştır kızım 170

Makine çalıştı ama kalbi hala atmıyordu.

Son kez hadi kızım sen daha çok güzel günler göreceksin göçüp gitme ailen için Harun arkadasın için hadi.

Çalıştır kızım 230

Makine çalıştı kalbi tekrar atmaya başladı herkes ohladı sonra yaraları ile uğraşıyorlardı.

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin