YAZAR'DAN: 100. Bölüm'e yaklaşıyoruz bu yüzden 8 ay ileri sarmak zorundayım 100. Bölümde harun ve Zeynep'in düğün hazırlıklarına doğru gideceğiz aslında 2. Perde yapma gibi bir planlamak var yada direk burayada yazabilirim bu konu hakkında gelecek bölümlerde bilgi vereceğim daha çok bölüm olacak şimdiden iyi okumalar. 😊
8 Ayın özeti;
Harun, Zeynep, Esin, Eren, Hakan, Leyla hepsi dağılmıştı başka illere harun'un yengesi olan Elif doğum yapmıştı nur topu gibi bir kızı olmuştu ve Harun bir kez olsun kız olan yeğni öykü'yü bir kez dahi görmemişti acısı duruyordu hala mesleğini kazanmıştı ama bundan 2 yıl önce mesleğinden hayatından alıkoyulacaktı hastanede fenalaştığında zeynep'ten başka kimse yoktu teselli edecek o anlar aklına geldikçe daha çok kin tutuyordu kerim ayazı harun eline alıp sevince annesinin içi yanıyordu öyküyü diğer yeğninin birkez dahi sesini duymamıştı Faruk ve elif aile apartmanı olarak Musa'nın aldığı evin alt katına yerleşmişlerdi Harun babası gillerde kalıyordu Faruk ne kadar konuşmak istese evi terk ediyor sahile arabası ile gider zeyneple biraz konuşur geri gelirdi araya Okan eniştesi,ablası ve babası'da girse barışmazdı annesi harun'a 8 ay içinde kız arama çabalarına girmiş 4 kız bulmuş ve harun'a söylemişti Harun zeynebi söyleyemiyordu ama en son Sabrı taşınca kavga etti ve mecbur kendi evine gitti aşagıda kalan yeğninin sesini bile hiç duymamıştı kapısı,balkon kapısı,camları hep kapalıydı evden işe işten eveydi babası Harunu çağrınca baba evine geri döndü.Zeyneplerin evinde abisi Egemen ile yengesi Damla evlendiler paralarını birleştirip aile apartmanı aldılar zeynep ile ailesi bir karar aldı Manisa'dan gideceklerdi zeynebin banka kaydı Ankara'ya Harun'un yanına düşmüştü evimizi Ankara'ya götürdük en üst kat abim Egemen'indi 2. Kat annemin 1. Kat ilkerindi çünkü zaten 2. Kat bana düşüyordu sadece annem kalıyordu.İlker gazel ile sözlü sözlü ortada dolaşıyorlardı.
Ve işte büyük an çevir sayfayı çevir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üniversite yolculuğu
Non-FictionAşkı hiç tatmamış ve aramamış olan Zeynep ve Harun'un hikayesi üniversitede tanışıp büyük aşka doğru gidiyorlar gelin beraber şahitlik yapalım. İyi okumalar😊