34. Bölüm Dönüş

3 2 0
                                    

Sabah 10 civarlarında temizlikçi abla geldi tören varmış aşağı indik Esin, Eren ve Harun gözleri kapalı bir şekilde ayaktalar.

Esin,Harun,Eren gözünüzü açın.

Uykum çok var .

Benim yokmu sanki?

Vardır vardır bir an önce bitsede gitsek.

Evet hadi sıraya Asım hoca çıktı.

Çocuklar bugün size çok güzel haberlerle geldim.

Arkamı döndüm Erenin gözü hala kapalı Erenin koluna vurdum geldikmi dedi evet geldik aç gözünü dedim.

Bugün İlçe eğitim bakanlı geldi milli eğitim bakanlığından haber gelmiş finans ve bankacılık okuyanlara müjdem var!

Harun müjde diyor ne ki acaba?

Galiba sınavı bıraktıracaklar.

Eren: Harun imkansızı söyleme nerde o günler?

Müjdem şudur normalde 4 yıl okuyacağınız bölüm 2 ye indi yani bu seneyi saymazsak 1 yılınız tek kaldı bankacı olmanız için.

Eren: Asım hocam şaka falanda ben kaldıramam öyle şeyler,

Yok eren yok gerçek.

Eren:Çok iyi.

H: müthiş haber bu,

Hemde nasıl,

Esin: desenize az kaldı hayallerimize ulaşmamıza.

Kesinlikle.

A: birde şu beta virüs belasından kurtulduk arkadaşlarınız diğer üniversitelerden geldi onlarada teşekkürlerimi iletiyorum ben bu bu virüste biliyorsunuz ki ağırdım ben Eren gürleyen ve Zeynep Alparslanı tebrik ediyorum en büyük destekçimizdi onlarında durumu kötüydü öncelikle tüm finans ve bankacılık sınıfını tebrik ediyorum bu virüsü yendiler sağlıklarına kavuştular ve sonra Eren Gürleyen, Zeynep Alparslan,Harun Koçoğlu onları buraya davet ediyorum.

Sahneye çıktık rozet taktı herbirimize Asım hoca ardından tüm finans ve bankacılık okuyan öğrencileri çağırıp rozet verdi fotoğraf çekildi okulun salonuna asıldı.

A: teşekkürler gençler şimdi yeni gelen öğretmenlerimiz var onlarla tanışın.

Gelen hocaları tanıttılar kısaca tanıştık zaten biz daha önce tanışmıştık.

A: Evet Akdeniz üniversitesi öğrencileri biliyorsunuz ki ramazan az kaldı önümüzdeki hafta ramazandayız ramazan boyunca ders olmayacak ama bu sınav olmayacak anlamına gelmiyor eski konular çok onları özetleyin yetmezse bir şekilde halledersiniz zaten seneye uygulama olacak tören bu kadardı herkese iyi günler dilerim.

Ne ne ne!

Ne oldu Zeynep?

Ramazan mı?

Eren: Ramazan o kadar yakın mıydı?

Hiç bakmamıştım yalan yok ama iyi yönü ders yok yoksa bitmiştik.

Bak bu iyi ama buda sınav soruları zor olacak demek.

Eren: hayat neden öğrencilere bu kadar acımasızsın.

Eren kardeşim bu söylediğin soruyu hayat bile anlamadı eminim.

Katılıyorum.

Esin: esneyerek, o değil de bı uyuyalım benim beynim yerinde değil!

Bende ya uyku akıyor gözümden herkese iyi geceler.

H: Zeynebin durumu vahim günaydın yerine iyi geceler demek neyse hadi siz gidin.

Eren: Harun hadi kalk,kalk,kalk anahtar sende önden git kapıyı aç.

Biz o gün yorgunluğuyla bayağı uyumuşuz yemekten sonra meşhur olan arka bahçemize gidip tatlı sohbet yaptık böylelikle bu günüde bitirdik.

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin