100. Bölüm Hayallerin gerçekleştiği gün

5 2 0
                                    

Zeynepten...
Sabah 6'da huzurla kalktım elimi yüzümü yıkadım aşağı indim herkes uyuyordu telefonuma bir mesaj geldi.

Sonsuzum mesaj: Zeynebim kalktıysan gidip gelinlik ve damatlık alalım biz dün gitmemiz gerekiyordu olmadı tam düğün gününe denk geldi hadi hızlı olmamız gerek.

Ben: Harun yeni uyandım sen gel hazırım ben,

Sonsuzum çevrimiçi;

Sonsuzum mesaj: Tamam yoldayım.

Mutfağa gidip dolabı açtım canım birşey istemiyordu iki üç atıştırmalık aldım zaten Harun gelmişti bile kapıyı kapattım araba'ya bindim.

Harun ilk senin damatlığını seçelim sonra benimki çünkü ben seçici insanım öyle kolay bulmam.

Peki tamam.

Gelmiştik harun'a mağaza yardımcı damatlıkları gösterdi.

Mavi, Siyah, kırmızı,Beyaz,kahverengi Harun bana siyah giyecem deme.

Ama genelde öyle.

Biz genel değiliz olmak zorunda değiliz!

Ne giyeceğim peki?

Kahverengi.

Zeynep ciddi olamazsın.

Harun ciddiyim.

Tamam uzatmayacağım. Verin oradan kahverengi.

Harun kahverenkli olan damatlığı giyip gelmişti.

Harun bak işte Süper oldu.

Pantolonu kahverengi, gömleği beyaz onun üzerine ceketi kahverengi papyonu kahverengiydi.

İşte bu ama tabi normal zayıflar için sana biraz dar gelmiş sen bunun X'ini al.

Sensin o şişman kendini görmüyorsun herhalde.

Aynı kilodayız neyse sana birde kahverengi ayakkabı aldık mı tamam.

Ben tamamım sıra sende.

Harun'un damatlığının X bedenini aldık sıra bendeydi ve en zoru aynı mağazada 24 tane gelinliği de beğenmedim, başka mağazaya gittim beğenmedim, 6 mağazadaydım.

Zeynep yeter ama bak yüzümden ter çeşmeye döndü mahvoldum nasıl beğenmiyorsun?

Güzel değiller.

Zeynep bana bak eğer buradada gelinlik beğenmezsen gelinliğin çizimini yap kendin tasarla özel dikim yapıp öyle düğünü yaparız.

Harun tamam sakin.

Zeynep hanım bu gelinliğe ne dersiniz?

İşte bu, işte bu
harun'un gözü parlıyordu.

Giyip geliyorum.

Gitmiştim tam olmuştu ve istediğim gibiydi.

Harun nasıl ama.

Müthiş canım hemen alıyoruz.

Tamam çıkarıp geliyom.

Gelinliği çıkarıp bindanlık almaya gelmiştik.

Mor, kırmızı ve sarı renkler ile karşı karşıya geldim.

Harun,

Efendim hayatım.

Senin damatlığının kahverengi ise benim sarı almam gerek o zaman sarı bindanlığı alıyorum.

Zeynep kına malzemelerini annem bugün alacaktı onu yormayalım biz alalım.

Tamam.

8 kilo kına, 20 tane ele takılan mumlardan renkleri sarı, kına tepsisi sarı, Zeynep gelinin kınası yazdırıp zilide aldık. Sarı bağlama bezi aldık.

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin