Bugün bebeğimin cinsiyetini öğrenecektik harun daha sabah erkenden kalkıp kahvaltıyı hazırlamıştı balkonda oturup telefonu kurcalıyordu.
Harun,
Uyandın mı hayatım.
Uyandım uyanmasına saat daha 7 ne bu şiddet bu celal?
Gözümde uyku yok kız mı erkek mi diye kendimi yedim kızım olsa adını ne koyarım oğlum olsa ne koyarım diye Google amca ile konuştuk.
Güldüm.
İyimiş.
Kahvaltı hazır.
Tamam geliyorum.
Harun mutfaga geçti ben elimi yüzümü yıkarken telefonum çaldı.
Alo
Efendim Esin.
Napıyon canım.
İyiyim.
Evdemisin?
Valla harun ile kahvaltı yapıp hastaneye gideceğiz bugün cinsiyetini öğreneceğiz.
Zeynom bende geleyim mi?
Tamam gel.
Süpersin Ereni annesi çağırdı orada bende evde patlıyorum.
Tamam gel seni alalım sen yürüme hamile halinle,
Sağol canım.
İyi birşey diyon mu?
Yok sen?
Yok.
Görüşürüz.
Baybay
Kahvaltı sonrası Harun ile evden çıktık arabada ilerliyorduk.
Harun.
Efendim hayatım.
Sence ne?
Bana farketmez ama sanki kız gibi,
Banada farketmez sadece fikrini alıyorum bence erkek.
Görüşürüz bakalım.
Görüşürüz.
Esini evden aldık hastaneye gittik gitmez olaydık şimdi anlayacaksınız.
Hoşgeldiniz Zeynep Hanım.
Hoşbulduk sema doktorum.
Nasıl bebiş bir problem yok değil mi?
Yok onun içerde keyfi yerinde.
İyi bakalım cinsiyetini öğrenelim.
Doktor ultrason cihazını çalıştırdı.
Evet görünüyor cinsiyeti.
Esin: hayır hayır hayır hayır söylemeyin doktor Hanım.
Sema doktor, ben ve harun aynı anda: neden!
Esin: doktorum siz bana söyleyin ben partisiz söyletmem.
Ya esin Parti'ye ne gerek var söyle sanki sende parti oldu.
Zeynep ben daha öğrenmedim göstermedi seninkini parti ile yapacağız o kadar.
Doktor esine cinsiyetini söyledi esinin yüzü değişti sanki beklemiyormuş gibi.
Esin: ben herkesi çağrıyorum bendesiniz akşam öğreneceğiz.
Harun: bı partimiz eksikti batır Esin sende batır beni dedi gülerek.
Doktor ultrason fotoğrafını harun'a uzattı esin aldı esinlere gittik Esin ayaklı gazte gibi tek tek herkesi arıyordu bizde harun ile onu izliyorduk.
Annemi
Harun'un, Annesini
Gazeli
İlkeri
Egemeni
Demeti
Faruğu
Elif'i
Betül Zehrayı
Okan enişteyi
Berat
Esila
Hakan ve Leyla'yı aradı son olarak.Harun sen al şu listeyi hepsini al gel sana zahmet ben bu halle gidemem.
Gideyim gitmesine ne listesi.
Çocuğunun listesi bak.
Harun okumaya başladı
Mavi ve pembe pet bardak 30 tane
Mavi ve pembe balon 30 tane 1 tanede cinsiyet balonu
Mavi pembe pasta.
Mavi pembe çatal 30 tane
Mavi pembe masa örtüsü 8 taneEsin bu uzayan liste ne hapsini nasıl alayım?
Uzatma bak Erende geldi hadi gidin.
Esin seninkini öğrenince intikam alacam.
Esin: unutmadan pembe ve mavi bebek patiği.
Akşam saat 21:00 Esinin bahçesinde.
Esin: evet sevgili konuklarım annemiz ve babamız olan Harun ve Zeynebi yanıma davet ediyorum.Harun elimi tutup kaldırdı esinin yanına gittik.
Evet şu gördüğünüz iğne ile o balonu Zeynep ve harun patlatacak kız ise pembe pullar, erkek ise mavi pullar düşecek ikisinin üstüne.
Biliyoruz Esin,
Sus ses çıkarma Zeynep.
Esin: evet harun ve Zeynep alın şu iğneyi ve patlatmaya çalışın Zeynep senden korkuyorum bak zıplamak yok zaten yakın tamam mı uzan yeter.
Tamam Esin.
Harun: hazırmısın?
Hazırım dedim ve yüzük olan elimize verdik iğneleri ve ikimiz aynı anda patlattık üzerimize mavi pulların dökülmesi ile alkışlar yağdı harun bana sarıldı.
Demek oğlumuz olacak.
Evet dedim gözümdeki mutluluk göz yaşını tutamayarak.
Esin yanımıza geldi mavi patiğin tekini bana diğer tekini harun'a verdi fotoğraf çektik sonrasında esin patikleri elimizden alıp masaya koydu beyaz patik getirdi.
Evet sırada kimin olduğunu seçin ve verin dedi.
Harun bana bakarak güldü çünkü Berata ikinci babalığı uzatacaktık herkes ayağı kalktı harun ile beraber gidip Esilanın eline verdik Berat bize baktı.
Anladım siz ikinci ile başımı yakacaksınız gidin başkasını bulun dedi ve koşarak kapıya gitti gülerek onu izliyorduk çünkü Berat'ın kızı ona günlerini dar etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üniversite yolculuğu
Non-FictionAşkı hiç tatmamış ve aramamış olan Zeynep ve Harun'un hikayesi üniversitede tanışıp büyük aşka doğru gidiyorlar gelin beraber şahitlik yapalım. İyi okumalar😊