Saatler sonra annemgil'de harun'un ailesi de gelmişti şoförün de annesi ile karısı.
"Doktorumuz bir olduğu için aynı odada tedavi görüyorduk."
Annem: Musa abi Allah korumuş çocukları 5 kilometre uzaklıktan düşmek ne demek.
Musa : haklısın Asya mahvolmuşlar hala uyuyorlar bi an aradılar hastaneden diye kalbime sancı girdi gelene kadar mahvoldum.
Annem:Çok kötü bir durum.
Güler: Yüce Rabbim korumuş, çocuklarımızı bize bağışlamış.
Annem: aynen öyle.
Doktor girdi.
Zeynep uyanmadı mı hala?
Egemen:Uyanmadı doktor bey bir problem mi var?
Zeynep buraya geldikten 15 dakika sonra kalbi durdu. Bu kelimeyi duyanlar herkes elini ağızına götürdü.
Hayata geri döndü güçlü kızınız varmış 3. De geri getirmeyi başardık kolu kırılmış etinden cam parçaları çıkardık kaza anında kolu ile camı kırmış olmalı cam kalmadı sol ayağı zedelenmiş sendeleyerek yürüyebilir yüzündeki yaralar ikisi ağır biri hafifti pansuman ile kapattık ağrı kesici gelecek birazdan serumlarına ağrıları çok ama uyuduğundan farkında değil 2 gün daha müşade altında tutulacaklar birazdan uyanır geçmiş olsun.
Egemen: sağolun.
Evet Harun Koçoğlu değil mi oda hala uyuyor ağrı kesici oda alacak sağ bacağı arabanın dış kaportasından dışarı çıkmış çıkmasıyla emliyet kemerinin alt tarafı tutamamış harunu ve harun sırtını koltuğa sürerek aşağı inmiş o an tutunmak için zeynebin elini tutmuş olmalı öyle gördük sonuç ayağı alçıda kırılmış sırtı 2. Derece yaralanmış sürtünme dolaysıyla yüzünde çok fazla yara bere var pansuman ile tedavi ettik 2 gün müşade altında tutulacaklar birazdan uyanır geçmiş olsun.
Musa:Sağolun doktor bey,
Aradan biraz geçtikten sonra bende harunda şoförde aynı anda gözümüzü açtık beyaz tavanı gördüm en son harun'a sesleniyordum gözümden yaş akarak kafamı çevirdim ha.. harun sen yaşıyorsun sevincimden göz yaşı döktüm oda öldüğümü sanmış göz yaşı sola kayarken bana döndü ve görünce dünya onun oldu sanki.
Kızım dedi annem sarılmak için geldi abim durdurdu boyunluk yüzünden kafamı rahat döndüremiyordum ağrım olur diye abim sarıldırt,adı annemde elimden tuttu.
Kızım senin kalbin durmuş o an ben ve Harun aynı anda "ne" diye bağırdık.
Evet 3. Kez hayata tutunmuşsun.
Çok kötü bir durumdu koluma baktım alçılıydı serum bitmek üzere idi ailemiz ikimizin ağızına yemek yediriyordu sanki 3 yaşındaki bir bebeğe yemek yemeği öğretmiş gibiydi en son .
Anne tamam yeter ya .
Bu son
Anne kaç kezdir son?
Son cidden aç agızını dedi zorla açtım harunda benden farksızdı.
Tamam bitti.
Güler: oğlum seninde bitti bi ağrın var mı?
Anne turp gibiyim turp ama sıkma insanı ya,
Oğlum Faruk gelmek istedi ama izin vermedik.
Gelmesin istemiyorum.
Ne zaman bitecek bu küslük bak amca bile oluyorsun senin kaza yaptığını duyduğu anda bilet kesecekti kendine izin vermedik o seni seviyor yapmayın küslük yarın bugün okul bittikten sonra geleceksin baba evine yine onlarda bize gelmek isteyecek geleceklerde bizde gideceğiz olmaz öyle ya aramış bile seni .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üniversite yolculuğu
Non-FictionAşkı hiç tatmamış ve aramamış olan Zeynep ve Harun'un hikayesi üniversitede tanışıp büyük aşka doğru gidiyorlar gelin beraber şahitlik yapalım. İyi okumalar😊