70. Bölüm Mahkeme

1 2 0
                                    

Olayın üzerinden 1 hafta geçmişti ama hala yüzümüzde yaralar ve alcılar vardı bu olayın mahkemesi bugündü adliyeye gidip mahkemeye gittik sürücü ve Berkay hoca korkuyorlardı aynı yerde hakim karşısındaydı bizde avukatın yanında ellerimizde baston ayaktaydık harun ile ve mahkeme başladı.

Sayın Zeynep Alparslan ve Harun Koçoğlu bize olayı açıkladı mağdur onlar evet Zeynep Alparslan sen Berkay güraloğlundan şikayetçi misin.

Berkay hoca bana baktı.

Şikayetçi değilim hakim bey çünkü o bize teklif etti biz kabul ettik bizi hiçbir şekilde zorlamadı.

Peki sen Harun Koçoğlu sen Berkay güraloğlundan şikayetçi misin?

Değilim hakim bey zeynep Alparslanın dediği gibi o bize teklif etti zorlamadı biz kendi rızamız ile kabul ettik.

Berkay Güraloğlu için karar.

Ayağı kalktı hepsi.

Berkay Güraloğlu mağdur olan Zeynep Alparslan ve Harun Koçoğlu şikayetçi olmama sebebi ile tutuksuzdur ceza verilmeyecektir sadece devletimize 3670 (üç bin altıyüz yetmiş türk lirası) ödeyecektir.

Evet Mert kurnaz şimdi sana gelelim.

Zeynep Alpaslan konuş.

Mert kurnaza gelecek olursak bize seslendi ama cam kapalıydı sürücü koltuğunun camı yarım açıktı harun arabayı kullanıyordu bir seslenme duydum harun'a söyledim ama kornaya basmıyor dedi megerse fren tutmuyormuş burada sorumsuzluk olduğunu düşünüyorum fren tutmadığını öğrendiğinde yapmalıydı biz şuan onun yüzünden bu haldeyiz Harun'un tuttuğu direksiyonu sola kırdım bende sürücü olan Mert kurnaz da sola kırınca bizim arabaya vurdu ve bizimle beraber önce bizi uçuruma attı sonra kendi düştü ama bizim aldığımız hasarın yarısını aldığını düşünmüyorum.

Harun Koçoğlu seni dinleyelim.

Büyük sorumsuzluk hakim bey kornayada basabilirdi basmadı onun yüzünden şuan bu haldeyiz onun sorumsuzluğu iki kişinin ölümü olabilirdi.

Mert kurnaz kendini savun.

Hakim bey bende iç kanama geçirdim durduruldu evet hatam var freni yapmalıyım kornaya bastım ben ama korna çalmadı bağırdım onlara onlar sola çekmeyince ben çekeyim dedim onlarda o an sola çekmiş benimde frenim tutmadığından arkalarından vurdum onlar uçurumdan düştü bende onların peşinden düştüm maddi zarardayım arabada benim değildi pederden almıştım ama o zaman bana fren bozuk demedi sonra ben öğrendim biraz idare etsin dedim tehlikeli olacağını bilemedim.

Karar.

Mert kurnazın normal şartlarda hapis cezası verilirdi ama kendiside kazaya uğradığından ceza kararını kazazedelere sormaktayım Harun Koçoğlu ve Zeynep Alparslan cezayı aranızda konuşun.

Hakim bey bizim Allah'a şükür parasal konuda iyiyiz bizi değil bari bir yetimhanedeki çocuklara ailesi ile beraber gidip onların yüzünü güldürsün onlarda parasal konuda sıkışıklarmış hiç olmasa onların yüzünü güldürsün yeter.

Zeynep Alpaslan sen ne diyorsun?

Harun Koçoğlu doğru söylüyor onların yüzü gülsün yeter.

Peki ceza kesinleşti yarın ailen ile gidip yüzlerini güldüreceksin fotoğraf ve video göndereceksin Zeynep Alparslan ve Harun Koçoğluna .

Tamamdır hakim bey Allah razı olsun.

Görevimiz.

Bu durumuda böyle güzel bir şeye bağladık mutluydum en doğru karar olduğunu düşünüyorum.

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin