Akşamdan anneme söylemiştim yarın geleceklerini hazırlıklar hızla sürüyordu elime 60cm'lik cetvel aldım abim,yengem ,annem ve İlker artı gelin adayını sıraya toplanmıştı.
Evet abi .
Esneyerek baktı"söyle"dedi uykulu hali ile
Abi krem renkli takım aldım onu giyeceksin.
Ben takım asla giymem.
Peki gömlek Pantalon getirin gündelik gezin olmaz İlker kıyafetleriniz pakette şşşşt gelin adayı gazel sende bizdensin sanada aldım annem seni asla unutmam canım damla yenge surat asma seninde var kıyafet işi tamam yemekler annem yazdırdı ne yaptınız banada sürpriz damla ve gazel yengelerim ikinizde hazırlanın sizede salondan yer ayırdım tabi önce kahvaltı onuda hazırladım gerisi damat tarafının bizim işimiz bitti.
Egemen: anne ne kadar çabalıyor baksana biran önce gitmek için kızım bı nefes al.
Abi kendi istememi ne seninki, ne beratınki, nede ilkerinki, gibi istemiyorum.
İlker: bizim çatlak hangi tarafta?
Çatlak berat bizden ya bide akşamdan Esila ile bağlantı yapmış diyor seni kolay vermem dedim bizde esilayı geri alalım.
Yo hiçte öyle yapamaz berat demi İlker
Aynen abi
Yüzüm gururla güldü.
Egemen: Çünkü biz varken ona düşmez.
Abii!
Sus kız kapa ceneni.
Allah Allah sen kapat.
Kızım git anaannen,babaannen ve dedeni al gel.
Benmi?
Evet hadi git önce kahvaltı sonra onları al getir buraya ardından salona gidin.
Tamam o zaman herkes sofraya, kahvaltı yaptım dedem ve nenemleri aldım eve bıraktım kıyafetlerimi aldım gazel,damla ve Azrayı aldım salona gittik.
Azra hanım ne yapılacak.
Semiha abla bana bu model orta makyaj.
Gazel senin ne olacak?
Semiha abla bana orta makyaj hafif saç boyası ve şu modeli yap.
Damla sen.
Ablam şu model ve orta makyaj.
Zeynom sen .
Ablam bana şu model gram makyaj olmayacak.
Ama Zeynep senin istemen.
Semiha abla kendi amcamın düğününde makyaj yapmak istemedim zorladınız en son kovalamaca oynuyorduk ben hiçbir zaman makyaj sürmedim sürmeyecem.
Sen bilirsin.
Kıyfetimi giydim saçıma model yapılmıştı saat 19,00'a geliyordu biz ne geç kalmışız hemen araba ile acele ile eve gittik sonra Harun aradı karabalığın ardından odama geçtim zorla.
Efendim Harun.
Sen o gün demiştin ya komşusu anneme yanında bizim damat esnafıtı sizinki banka çalışanı onun istemesinide görecez demişti değil mi ?
E.. evet evet te niye sordun?
Balkona çıkın gösteriş istiyorlarsa en iyisi ile yaparız.
Telefon kapandı odadan çıktım anne harun diyor balkona çıkın.
Neden ,
Hamide yenge balkonuna çıkmıştı istemeye gelmelerini bekliyordu harun'un talimatı ile bizde çıktık Allah'tan balkon uzun ve genişti sığdık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üniversite yolculuğu
Non-FictionAşkı hiç tatmamış ve aramamış olan Zeynep ve Harun'un hikayesi üniversitede tanışıp büyük aşka doğru gidiyorlar gelin beraber şahitlik yapalım. İyi okumalar😊