73. Bölüm Aileler öğrendi

5 2 0
                                    

6 Saat önce telefon konuşmasında.

Harun: Zeynep Annem artık durmuyor kaçtır kız arıyor bugün eve gittim 60 yaşlarında bir kadın damadım güzelmiş dedi tartıştım kadını evden kovaladım annemde sen kız mız bulmazsın dedi benide evden kovdu kendi evimdeyim 8 aydır çektirmediğini bırakmadı sence ne zaman söylemeliyiz?

Zeynep: Bence 8 ay yeterli bir süre söyleyelim mi sen ne dersin?

Harun: Bencede artık olur.

Zeynep: Tamam bugün saat tam 8'de sadece ailemiz yani ablan, kardeşin,annen,baban başka aile büyükleri ile konuşulmasını doğru bulmuyorum sence?

Harun: Ağızımdan aldın benim halalarım da onlara kalsa beni dilenci bile yaparlar ondan dolayı bu işi sadece ailemiz ile halletmeliyiz,

Zeynep: Saat ayarla saat 8 de 5'inizide topla bende 5'imizide toplayıp 8 de toplantıyı başlatacağız iş bitince mesaj at.

Sende.

Tamam görüşürüz.

Görüşürüz.

Saat 8 de şu an,

Egemen: Zeynep niye topladın bizi abicim hayırdır inşallah?

Her anne kuş yavrusunu büyütür büyütür ve artık kendi uçmaya başlar kendi ayaklarının üzerinde durur ve o kuşu bir erkek kuş zamanı gelince bir yuva kurmak için alır ve anne kuşun evinden kızı uçup gider.

Egemen: Zeynep bu öykü yoksa.

Kafamı salladım.

Annem: kızım ne ara?

2 yıl önce üniversitede,

Egemen: aynı bölüm yani branştersiniz.

Aynen,

İlker:Kimlerden?

Koçoğlu,

Egemen:Dur! Dur! Dur! Anne bu koçoğulları İsa Ve Musa Koçoğlu onlardan mı yani deniz ablaların dünürü daha doğrusu dünürümüzün dünürü olanlar mı?

Onu bilmiyorum,

Egemen: nerde oturuyor?

Ankara'da.

Hii! Annesinin adı yada babasının adı?

Annesi Güler babası Musa'imiş

Egemen: 3 kardeşler bı ablası bı abisi var galiba,

Hayır ablası ve kardeşi var evet 3 kardeşler.

Egemen:Betül Zehra ablası, Harun var kardeşi, Faruk bı dakika Faruk evli Betül Zehra evli yoksa Harun Koçoğlu mu?

Aynen öyle Harun Koçoğlu.

İlker: nasıl oldu birbirinizi buldunuz hemde dünürünün dünürü,

Allah Tarafından.

Egemen: Ama Allah var Harun kadar efendi bir çocuk görmedim namazında,niyazında,imanında tam istediğimiz gibi bir damat adayı.

Abi öyle bir anlattın ki sanki mağazadan televizyon alırsında onun özelliklerini sayıyor gibisin.

Egemen: Abiyim ben abi özelliklerini söylerim tabi,

Annem: Güler de çok iyi Musa'da 4'4lük bir aile,

İlker: siz hastanede tedavi altına iken hala tanışıyormuydunuz?

Evet,

Ondan güler abla kız meselesini açınca senin boğazında su kalmıştı.

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin