74. Bölüm Evlilik teklifi

7 2 0
                                    

Harundan.
Konuşmanın ardından 2 hafta geçmişti Zeynep Manisa'da bir bankaya bende Ankara'da bir bankaya yerleşmiştim Zeynep iş görüşmesi için 4 günlüğüne banka sekreteri ve yardımcısı ile gelmişti Ankara'ya ve bugün gidecekti bende ona sürpriz yapacaktım 1'de uçakları kalkacaktı bende fırsat bilip zeyneb'e tektaş yüzük alıp evlenme teklifi edecektim.

Zeynep arıyor...

Efendim Zeynebim,

Harun saat 1'de gidecektik ama uçuş iptal oldu biz 10'da gidiyoruz 15 dakikamız var otelden çıktık hava limanındayız haberin olsun.

Olamaz herşey mahvolmuştu ama telefondada teklif edemezdim oraya yetişebilirdim aslında denemekte değer var.

Zeynep hangi havalimanı?

Ankara giriş ve çıkış bölgesindeki.

Tamam bekle geliyorum.

Tama.. ne geliyormusun?

Evet şimdi kapat 10 dakikaya oradayım Allah'ın izniyle.

Telefonu kapattım arabaya bindim sınırı aşmadan ama bi o kadar acele gittim saate baktım tam 3 dakika kalmıştı koşarak içeri girdim resepsiyona sordum koltukta zaman bekliyormuş sonra kafamı sağa çevirdim Zeynep oradaydı elinde sarı valizi biraz garip olacaktı ama şimdi o teklifi burada edecektim.

Zeynep!

Zeynep arkasını döndü beni gördü şaşırmıştı yanına doğru ilerledim önüne gittim diz çöktüm elimi ceketime soktum ve kutuyu çıkardım ve açtım Zeynep şok olmuş bir tarife ile bakıyordu.

Zeynep! Benim kalbi güzel ve güzel sevgilim ben hayatımda geçirdiğim en güzel Bütün herşeyimi ömrüm boyunca seninle geçirmek istiyorum sen benim yeryüzündeki dualarımın kabul olmuş halisin ben sana bu zamana kadar hep sahip çıktım sonsuza kadarda sahip çıkmak istiyorum Benim emanetim olurmusun benimle evlenirmisin?

Ve işte beklediğim kelime geldi.

Evet!

Ayağa kalktım sarıldık herkes elinde telefon video çekip alkışlıyorlardı. Biraz konuştuktan sonra uçakları kalktı Manisa'ya döndü ama bu son dönüştü Ankara'ya taşınacaklardı az kalmıştı

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin