Ezana az kala Esin uyandırdı kalkıp hazırlandım aşağı indik Esin ile beraber ezanın okunmasını bekleyen 4lü gözümüze çarpmıştı Harun, Eren, Hakan, Leyla artık gurubumuza hakan ve leyla'da dahil di Eren çok kötüydü.
Eren ne oldu?
Okunmuyor.
Evet öldüm okunmuyor.
E:İkinizde saat kaça kadar uyuyorsunuz sonra acıktık okunsun artık oh be işe bak.
Esin sus belki ezan okunur duymayız sonra aç kalırız.
Yok artık Zeynep ezan 1 salise de mi okunuyor?
Belki okur ne bilelim.
Gülme krizine girmişlerdi.
Ya gülmeyin gülmeyin bakın kaç dakika var?
Harun:1 saat 10 dakika.
Ben ve Eren aynı anda: ne 1 saat 10 dakika mı?
Hayır sadece 10 dakika Harun sizi kandırıyor.
10 dakikada çok.
Harun:Ölmezsiniz bunlar açlığa gelemiyor.
Esin:Kesinlikle Harun şunlara bak .
Ben, N
Harun: anlamadım?
Un
Sun
Nsun
Unsun
Kunsun
Okunsun!
Hı zeynebide kaybettik kızın beyin devreleri yandı.
Zeynep iyimisin?
Eren: Harun koş hoca kesin okumayı unuttu koş hatırlat olmadı sen koş oku gel hadi bak söz yol paran benden ne olursun git.
Hakan, Leyla,Esin bu ikisi bitmiş.
Esin: Harun Zeynep ve Eren açlıga gelemiyor onlar boğazlarına çok düşkünler malum ramazan yiyemiyorlar deliriyorlar sonra devreler yanıyor sonuç okunsun ve hoca unuttu.
Ne zor be onlar için.
Harun gel Erzurum'a uşaga gidelim onlar iftarı yiyorlar.
Akdenizdeyiz yani Antalya bekleyin.
Of bittim.
Eren:Harun bak sen küçükken müzezzin mişsin bak git oku delirtme beni git kovuyorum git.
Harun sen müzezzin miydin bu şimdi mi söylenir harun hadi akşam ezanı hadi iki saniye söyle Allahu Ekber bile desen yeter.
Zeynep ve Eren gelin size anlatayım.
Dinliyoruz.
Ben 7 yaşındaydım babamla ilk cumaya gitmiştim imam çok sevmişti beni ilk günden biraz konuştuk sesim çok güzel miş sonra ezan okumamı söyledi bende o zamanlar yeni başlamışım namaza neyse ben sabah ezanını çekinmeden okudum tüm cemaat alkışladı maşallahlar havalardaydı sonra imam babam ile konuştu ezanı bazen benim okumamı istedi babam tamam dedi ben lise 3. Sınıftayken artık üniversiteye hazırlık derken gidemedim sonra burada buldum kendimi en güzel kuranı kerim okuma yarışı verilmişti oradada sesimden dolayı ve okuyuşumdan dolayı kazanmıştım.
Müezzin harun Koçoğlu vay hiç beklemedim ani oldu.
Daha anlatacağım çok şey var .
Aha ezan okunuyor hadi Bismillah dedim ben ve Eren hemen çorbaya daldık.
4lü bize bakarken hızla yiyorduk.
Harun: yavaş yiyin kıtlık yok boğazınızda kalacak yavaş.
Bu günde her zaman ki gibi bir mutlu anı ile bitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üniversite yolculuğu
Non-FictionAşkı hiç tatmamış ve aramamış olan Zeynep ve Harun'un hikayesi üniversitede tanışıp büyük aşka doğru gidiyorlar gelin beraber şahitlik yapalım. İyi okumalar😊