Mahkemeden 3 gün sonra artık alçılardan kurtulduk ama yaralar hala yüzümüzde vardı.
Hocam 1 ay daha bekleseydik mezuniyet için hala yara var yüzümüzde.
Birşey olmaz oğlum hatıra kalır.
Pek iyi bir hatıra sayılmaz ama yapacak birşey yok.
Olsun gözlükleri de takmak zorundayız onlarda Beta virüsten hatıra.
Oda var doğru.
Gençler kıyafetler burada giyin artık şu mezuniyet kıyafetlerinizi takın keplerinizi verelim diplomanızı hadi .
Kıyafetlerimizi giydik kepleri taktık onca yıl bu günü beklemek ve kavuşmak söylenemez bir duygu turuncu siyah kıyafet yanında Akdeniz üniversitesinin logosu sonu hipnoz olmuş gibi dalmıştım logoya,
Harun: Zeynep!
He.. efendim.
Esin diyor bir araya gelin fotoğraf çekicekmiş.
Tamam geldim.
Esin en solda eren onun yanında kolunu omuzuna attı harun Erenin yanında bende harun'un yanına geçtim elini omzuma attı Esin birkaç fotoğraf çekti sonra kısa kısa klip gibi tek tek videolarımızı çekti birleştirdik müzik ekledik ve efsane klip ortaya çıkmıştı fotoğraf çekecek olan görevli abiler gelmişti mezuniyet pozları veriyorduk sıra erendeydi.
Fotoğrafçı: Eren bey kafanızı dik tutun boyun eymeyin.
Eren: abi daha ne kadar kaldırayım uzayı görmeye gidiyom sanarlar uzaktan.
Harun: gülerek, Eren ve uzay lütfen tekrar edin.
Eren: yalan mı?
Harun : abi ben bunun kafasına ayar çekiyim yoksa sabaha kadar bekleriz sıramızı.
Harun Erenin yanına gitti kafasını sağ sol yaptı hafif yukarı kaldırdı fotoğrafçı da onayladı ve fotoğrafını çekti.
Herkes çekmişti en son okulun web sitesine koyulacak olan mezuniyet videosu kalmıştı hepimizi sıraya topladılar bu sefer Akdeniz üniversitesi stadyumuna geçtik ardımızdan diğer fakültelerde bir araya geldi 4000 kişi kadar vardık keplerimizi komutla elimize aldık asım hoca yukarıya dron çıkardı ve 3'e kadar saymamız söylendi geriye doğru saydık ve kepleri havaya attık bu an 14 yılın bitişinin imzasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üniversite yolculuğu
Non-FictionAşkı hiç tatmamış ve aramamış olan Zeynep ve Harun'un hikayesi üniversitede tanışıp büyük aşka doğru gidiyorlar gelin beraber şahitlik yapalım. İyi okumalar😊