77. Bölüm Elif Zaten seni biliyorum

4 2 0
                                    

Bankadayken öğle yemeği saatinde güler anne aradı banka çıkışı direk oraya gidecekmişim,

Banka'dan çıktığım gibi oraya gittim.

Hoşgeldin kızım.

Hoşbulduk anne

Kızım bak bu elif harun'un kardeşi faruk'un eşi

Biliyorum.

Nasıl biliyormusun?

Yani anne şey üniversitede tanıştık biz harunla o zaman Elif'in meselesi vardı hastanelik olduğu zaman ben beklemiştim başında yani Elif'i biliyorum kısaca.

Kızım siz okul açıldıktan kaç gün sonra tanıştınız.

Annecim sonra anlatacam şimdi Elif'i biliyorum peki konu ne?

Konu Harun'un Faruk ile küs olması öyküyü daha birkez olsun görmedi hep kerim ayaz elinde onunla oynuyor daha diğer yeğninin adını bilmiyor bu benim içimi yakıyor e bi 8 aya kadar evlenirsiniz Faruk ile aynı binada olacaksınız siz eltisiniz gider gelirsiniz ama Harun onların geldiğini duysun evim demez onlar kalkana kadar.

Bende bugün bunların barışması vesilesi ile gelmiş bulunuyorum.

Aynen öyle kızım bı el atsan diyorum.

Atarım ben Elif'i seviyorum iyi birine benziyor .

Öyledir de barışsa artık.

Emin olun elimden geleni yapacam bugün akşam yemekten sonra çay içmeye geliyormuşum gibi gelirim elifler de gelsin öyküyüde getirsin.

İnanıyorum kızım yaparsın.

Akşam saatlerinde...
Evlerine gittim Harun ve annesi vardı sonra oturma odasına geçtik Faruk giller geldi.

Zeynep hazırlan gidiyoruz.

Nereye

Gideriz bir yere.

Sen hala küsmüşün?

Evet.

Harun çocuk değilsiniz yeğnin olmuş adını bilmiyon evet iyi şeyler olmadı sen kriz geçirecekken bayıldın hastanede başındaydım ama geçmiş geçmişte kaldı hadi artık.

Zeynep içim ısınmıyor.

Birkez birkez o kızı kucağına alıp kerim ayaz gibi oynadın mı güldürdün mü sevdinmi hayır çocuğun suçu ne?

Zeynep yapamam.

Yaparsın yanındayım.

Faruk! Elif! Seslendim

İçeri geldiler Elif'in kucağında benim bile ilk kez gördüğüm minik öykü.

Öykü dedim ayağı kalktım kucağıma aldım.
Sen ne tatlısın maşallah Allah bağışlasın.

Faruk:Sağol yengesi. (Göz kırparak)

Harun hayatım kafanı yerden ayır.

Bana ters ters baktı.

Faruk kalk ayağı yeter artık çocuk gibi 2 yıldır küssünüz Harun kalk sende.

Harun: Zeynep! Dedi ima ile

Elinden tuttum kaldırdım kulağına yaklaştım.

Harun benim için hadi bak kimse değil sadece benim için,

Sadece senin için ,

Harun kolunu aç . Harun zorla açtı.

Faruk git sarıl.

Faruk tırsak adımlar ile yavaş yavaş gelirken .

Harun: hadi len naz yapma gel işte bana tirip atıyor ben sana tirip atmalıyım.

Faruk gülerek sarıldı abisine işte buydu tüm yük.

Faruktan sonra elif ile sarıldılar sonra öyküyü kucağına aldı.

Adı neydi dedi harun çekinerek.

Öykü

Öykü amcasının prensesi bir prens vardı birde prenses geldi.

Faruk güler anneye çok benziyor sanki ya demi?

Harun: evet aynı annem vah ailemizin başına bir tane yeterdi ikincide geldiyse yandık kaçın.

Gülüşürken güzel sohbet başladı Musa babam geldi şok oldu barışmış görünce sonra bana teşekkür etti ve sohbete oda girdi.

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin