10 Gün Sonra...
Otobüste gidiyordum Akdeniz'e döndüm sonunda Harun dün varmış bende gidiyordum Esinle ve otobüs durdu geldiniz dedi otobüsten indim bavulları aldık ve Esinle düştük yollara ve Akdeniz üniversitesi yazıyordu geldik hızlıca okula geçip. Yaka kartımı bastırdım. Ve kapı açıldı hemen içeri girdim Harun bahcedeydi bavulu bırakıp koştum hemen ona sarıldım oda sarıldı o kadar özlemiştikki birbirimizi sanki o an dünya durdu ve sadece biz vardık sadece 2 hafta görmedik birbirimizi bizimkiler anlatırdı hep aşk öyledirki 3 saat birbirimizi göremezsek ölüyoruz inanmazdım abartı derdim ben kendim 2 hafta görmedim o kadar özledimki sanki 2 asırdır birbirimizi görmemiştik bizim kızlar haklı çıktı gerçek aşk buymuş...
Harun 2 hafta geçti ama bana 2 sene gibi geldi.
bana iki ömür gibi geldi.
E: Harun
efendim esin
benim aşkım yok o nerde?
o daha gelmedi
nasıl gemedi
derken eren arkadan onun gözünü kapattı ben gelmedim dedi esin döndü ve sarıldı işte akdeniz sevenleri kavuşturan yer burası bizim içi hep ayrı kalacaktı. Bir zamanlar nefret ettiğim Akdeniz şu an bir sevgi yuvası oldu her iki taraf içinde.
H: herkez geldi hocalar istiklal marşını okuttuktan sonra birkaç öğrenci seçeceklermiş buğün ders yok müdürlük gelecekmiş onlara hizmet gösterip iyi ögrenci olduklarını kanıtlayacakmışar.
Dua edelim biz olmayalım ben biraz sizle zaman geçirmek istiyorum.
BERKAY HOCA: vay çocuklar gelmişsiniz hem de dördünüz de yan yana İyi bari benim de sizinle işim vardı daha doğrusu bugün dersi işlenmeyecek ve bugün müdürlükten gelecekler bizim öğrencilerimizi merak ediyorlarmış bu okulda da siz örnek öğrencisiniz bu yüzden sizinle işimiz var birazdan büyük bir kamyon gelecek bizim formalarımız değişti bu okulun formalar yeni gelecek formaları bedeninize göre seçin ona göre alın onları giyin hazırlanın çünkü hemen hemen saat 11.00 gibi onlar gelirler ve siz de onlara en iyi hizmeti gösterin size güveniyorum çocuklar biliyorum gelir gelmez böyle bir şey oldu ama bizim de haberimiz yoktu size güveniyoruz ya büyük ihtimalle yaparsınız hadi çocuklar bize pişmanlığa uğratmayın kolay gelsin.
hoca gitti.
- İyi insan lafının üstüne gelirmiş tam dedim biz olmayalım hoca geldi bizi uyarmaya ve gitti yeni formalar da gelecekmiş of bütün iş var bir de sabah sabah ilk işimiz müdürlere hizmet edeceğiz ya ben böyle düşünmüyordum ya ben böyle gelecektim arka bahçeye geçecektik orada kahvemizi yapacaktık sıcacık ondan sonra geçecektik 2 haftalık tatilde ne yaptıklarımızı söyleyecektik ama maalesef ne yazık ki öğretmenlerimiz izin vermiyor Ne diyelim öğrencilik de zor öğrencilik de.
H: Zeynepciğim şu an boşuna çene uyarıyoruz al bak kamyon geldi bile şimdi bakalım nasıl bir formalarmış o formaları alalım bence sadece biz değilizdir iki öğrenci daha vardı çünkü 6 öğrenci dediler 4'ü biz ise 2 kişi daha vardır bakalım onlar da kim onlara göre yapacak bir şeyimiz yok 12 yılımızı vermişiz gelmişiz buraya 13 yılımızı doldurmaya orada daha kalkıp okulu bırakmak gibi bir niyetimiz yok bizim hedefimiz mesleği kazanmak onu da burada halledeceğiz inşallah Allah'ın izniyle.
Tamam gidelim bakalım nasıl formalar inşallah doğru düzgün bir şeylerdir renkleri.
Kamyonun yanına gittik daha paketli paketli hiç açılmamış tişörtler pantolonlar ceketler ve sweatler renklerine baktık sweet'imiz beyaz üstünde de Akdeniz üniversitesi yazıyor tişörtümüz beyaz yine onda da Akdeniz üniversitesi yazıyor pantolonumuz turuncu ne alakaysa öğretmen ne işte doğru düzgün bir renk bulamıyor ceketimiz varmış bir tane ceketimiz siyah onda da Akdeniz üniversitesi yazıyor Bir tane de yeleği var mavi renkte daha doğrusu laciverte yakın bir renk orada da okulun logosu var r tane onun da rengi lacivert onun üstünde de logo var yani idare eder şimdi gidip bir deneyecem kullanmadıklarımı diğerlerini bırakacağım şu anda Güneş fazla olduğu için pantolon ve tişörtü alacağım bedenlerim inşallah vardır standart değildir yoksa işin bayağı zor olacak.Gittim baktım XL tişört vardı pantolon da tam istediğim gibiydi onları giydim açıkçası yakıştı mı yakıştı sonuçta diğer tişörtü lacivert de pantolonu siyah hiç olmazsa renkleri biraz açılmış oldu.
E: Ay Zeynep yakıştı mı bu formalar bilmiyorum ya çok farklı geliyor yani eren'le aynı şeyi giymemiz iyi bir şey ama tabii bu renkler pek benim hoşuma gitmedi ama yapacak bence pek bir şey yok ama yakıştı mı?
Esin bak Beni delirtme yakıştıysa yakıştı yakışmadıysa yakışmadı sanki giyemeyeceksin de bir kere giyilmesi zorunlu ikincisi de yakışması yakışmaması da değil yani Eren eni beğenecek diye illa forma rengini falan değiştirmek için bu müdürlerle konuş Ne dersin arkadaşım biraz daha açıkça olur musun Allah aşkına ya sorma işte en fazla kaç saat kalacak üstünde zaten dersler bittikten sonra yukarıya çıkıyorsun kendi sweetini giyip gidiyorsun genellikle öyle yapıyorsun o yüzden abartma lütfen arkadaşçığım.
H: Zeynep'im yakışmış mı epimiz aynı renkte olduk ama bence böylesi daha iyi oldu ya hiç olmazsa herkes aynı şey giymiş oldu renkleri falan da bence ya o kadar kötü diye sadece pantolon turuncu olması ilkokul çocuklarının forması gibi bir şey olmuş ama bence iyi yani idare eder.
Ya hayatım sen ne giyersen yakışıyor zaten seninki ayrı.
Er: Harun, Esin, Zeynep, baksanıza ya hiç güzel olmadı bu ne ya yemin ediyorum şu an ilkokul bebesi gibi hissediyorum kendimi bu ne ya başka renk mi bulamamışlar turuncu üstüne beyaz bir tişört hiç güzel olmamış hadi üçünüze yakışmış da bana hiç yakışmamış hele de benim gibi birine hiç yakışmamış benim elimde olsaydı bu renkler çok güzel takım elbise yapmıştım da ah ah.
Eren Kıvanç Tatlıtuğ veya kendini Kenan İmirzalıoğlu falan mı zannediyorsun giymek zorundasınız.
Aman Zeyno benim yakışıklılığımı onlar bile olmaz be Ben Türkiye'nin 1 yakışıklılığına gittim de ödülü kabul etmedim.
H: "gülerek" Tabii Eren kesinlikle kankam sen kazanmışsındır gitmişsin de ödülü de sen kabul etmemişsindir yok sizde kalsın başımın gözünden mi sadakası olmuşsun demişsindir arkadaşım ben bilmem ki seni sen öyle bir yakışıklısın ki Kenan İmirzalıoğlu Kıvanç Tatlıtuğ senin yanında hiçbir şey.
Allah'tan halimden anlayan biri çıktı
Öğrenciyim vallahi güzel yarışmasına girerseniz Harun bir kere 1 kazanır Kıvanç tatlıtuğmuş hiç de bile sen ve ödül Allah aşkına sana verseler sen diyeceksin verin Allah verin Bir daha ben o ödülü kimseye verirsem sen bir de bize ne diyorsun Allah aşkına biz de yedik.
Yemediniz mi ama tadı güzel olmuş ha
Ya aşkım sen bu ikisini aldırma bunlar seni kıskanıyor çok da güzel yakışmış bir formanın da şeyine giremeyiz sen bak seninle takım olduk o İyi yönden düşün.
Aynen aşkım boş ver bunları bunların varı yok kendileri zaten neyse hadi gidelim biraz daha müdür bekletmeyelim bak camdan el sallıyor diyor gelin buraya bizi çağırıyor görüyor musun biraz daha gitmesek Asım hoca'ya tüm mikrofon ayağı kaldıracak okulu bizi çağıracak onu da hiç çekemem vallahi.
Çıktık yukarıya Asım hoca'nın odasına iki kişi daha vardı tanımıyorduk ama herhalde onlarla da bizi arkadaş edecekti çünkü onlarla beraber çalışacaktık Asım hoca'nın odasına geçtik 4 6 tane dosya bize biraz böyle üstten gösterdi okulumuzu okulumuza bakmaya geleceklermiş birkaç öğrenciye de bakacaklar diye bizi seçtiklerini söyledi Bir kız bir erkek vardı orada da birinin ismi hakanmış iğerlerinin adı da leyla'ymış bunlarla İyi anlaşacağımızı düşünüyorum zaten çift olmasaydı zaten benim kıskançlık krizim beni yer bitirirdi Allah'tan bunlar birbirlerini seviyorlarmış neyse aşağı indik müdürler geldi onları karşıladık en iyi şekilde ondan sonra ön bahçeye geçtiler sonra biz de görev dağılım yaptık Eren gidecekti okulun arka bahçesindeki çeşme'den hortumla su alıp çiçekleri sulayacaktı çünkü birazdan oraya da gideceklerdi benden Harun yapılan yiyecekleri dağıtacaktık Leyla ve esin'de ve Hakan da onlarda görev dağılımı yapmıştı onlarda kırmızı halı falan onları hazırlamıştı birkaç sınıfı falan boş bırakmışlardı laboratuvarı falan bakıyorlardı tozu olan yerleri alıyorlardı ve ardından telefon çaldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üniversite yolculuğu
Non-FictionAşkı hiç tatmamış ve aramamış olan Zeynep ve Harun'un hikayesi üniversitede tanışıp büyük aşka doğru gidiyorlar gelin beraber şahitlik yapalım. İyi okumalar😊