113. Bölüm Baba mı oluyorum?

2 1 0
                                    

Acil servise olanı anlattım kısaca, onlarda benden kan aldı laboratuvara gönderdi serum yiyordum serum az olduğundan hızlı bitmişti biter bitmez laboratuvara inip testi alacaktık.

Selamün aleyküm ben harun Koçoğlu eşim Zeynep Koçoğlunun kan testini almak için geldik.

Ve aleyküm selam sizin testiniz sema doktorda onun odasına gidip sonucu ögrenin.

Peki sağolun.

Sema hanımın odasını bulduk ve kapıyı çalıp içeri girdik.

Kolay gelsin ben Zeynep Koçoğlu test sonucum için gelmiştim.

He evet sizi biliyorum Zeynep hanım tansiyondan başka bir şey oldu mu?

Yani elim titrerdi bazen,

Baş dönmesi, kusma vs?

Hayır olmadı.

Zeynep hanım göbeğinizin neden şişik olduğu bilmiyormusunuz?

Kilo deyip geçtim.

Tebrikler Zeynep hanım ve Harun bey sizin bir çocuğunuz olacak 1 aylık olmuş haberiniz yok.

Doktorun söylediği cümle ile şok oldum harun hemen bana baktı.

Doktor hanım eminsiniz değil mi?

Eminim hatta ultrason ile bakalım geçin sedyeye ve karnınızı açın ben ve Harun şok olmuş tarife ile harun'a bakıyordum oda benden farksızdı bugün babasını toprağa verip aynı zamanda baba olacağını öğrendi bu kolay birşey değildi sedyeye yatıp karnımı açtım bu şişkinlik bebeğim sayesindemiymiş?

Evet bakalım nerede evet bakın burada harun ve ben şok olarak ekrana baktık harun sinir bozukluğu ile güldü sevinemiyordu bile acısı varken sevinci olmuştu.

Kalp atışınıda açalım anne ve babamız duysun.

Doktor kalp atışını açtı resmen kulağıma inanamadım harun elimi tuttu ve bana sana teşekkür ederim tarifesi ile göz yumdu bende göz yumdum doktor ultrason cihazını kapattı ben karnımı temizleyip kalktım doktor fotoğrafını çıkardı ve bana uzattı gözümüz doluydu ikimizinde fotoğrafı alıp harun'a verdim.

Zeynep hanım çok dikkatli olun tansiyon devam edebilir ve haftaya tekrar görüşelim.

Sağolun doktor hanım.

Ne demek görevimiz.

Hastaneden çıktık Harun ağlaya ağlaya sarıldı bana.

Sana çok teşekkür ederim Zeynebim bugün babamı kaybettim gömdüm bir çocuğumun olduğunu duyup baba olduğumu öğrendim ben delirecek haldeyim.

Elimi yanağına koydum, hayat ve bize gösterdiği bu bir imtahan buna eminim.

Yalnız anneme nasıl diyeceğiz?

1 hafta bekleyelim toparlansın.

Bende faruğu arayıp Elif'i çağrıcam o hamile ise sende hamilesin gelsin bunalım zamanı değil senin tansiyonun var.

Faruğu arayıp Elif'i alıp annemlere getirdi ikimiz beraber yaptık bulaşıkları makineye koyduk benim işim bitmişti saat 11,30'a geliyordu artık kalkacaktık.

Anne korkarsan gel bize,

Ne korkması harun 2 yaşında değilim herkes evine hadi.

Betül Zehra: ben burada uyucam işim yok siz gidin.

Tamam abla görüşürüz.

Görüşürüz.

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin