37.Bölüm Ramazan kolileri

6 2 0
                                    

Zeynep'ten...
Zeynep!

Ne kanka ne ben sana ne dedim uyandırma beni.

Yüzüme yastık attı Esin.

Esin beni delirtme.

Tamam sen burada kal biz Ramazan kolisi yapmaya migrosa gidelim e Harun da gelecek ve kasiyerlerin hepsi güzel,parlak, çekici kızlar var biz gidelim sen burada kal!

Esin sen ne dedin dedim göz bandımı yukarı kaldırdım parmağımı salladım.

Beni almadan giderseniz sizi bitiririm Esin!

O zaman kalk,

Tamam bak kalktım.

Yatağını topla saçını başını topla gözlüğünü tak üstüne birşeyler al çıkalım hadi.

Tamam hemen yapıyorum dedim ve hepsini yaptım.

Tamam istikamet bahçe hadi.

Bahçeye indim herkes toplanmıştı bı biz kalmıştık güvenliği ikna ederek yaka kartlarıyla dışarı çıktık migrosa girdik Esin çok korkutmuştu sabah sabah.

Hm anladım Esin bozuşuruz bak nasıl korkuttun kim bilir zeynebime karışma.

Ama haketti.

Yoo haketmedim ne yaptım?

Ne yapmadın?

Eren: kızlar! Bana bakın acil yapalım ben açlıktan ölecem .

Tamam hadi kolları sıvayalım.

Esin nerdesin?

Fasülye alıyorum.

Bende yağ aldım doldu nerdesin ha buradaymışsın.

Esin!

Ne oldu Zeynep?

Esin onlar harun ve Eren mi bana mı öyle geliyor?

Zeynep bu kızlar?

Bunlara yardım ediyorlar pirinç ve bulgur koyuyorlar.

Zeynep ben bunları öldürürüm.

Ben başta o saçlarını tek tek tavuk yolar gibi yolar derisini ceket etini sucuk ve kıyma kemiklerini mezbaha gönderip gübre yaparım.

Yuh Zeynep adam öldürme bunun yanında masum.

O kim harun'un yanında ha şimdi gidiyorum.

Esin bileğimden tuttu.

Zeynep! Ramazan kolisi yapıyoruz, Orucluyuz, Ramazan ayındayız yapma!

Bekle izleyelim bakalım ne yapacaklar?

Kızlar arabayı doldurmada yardım etti o sıra hakan yanlarına gitti bizi gördü biz sus işareti yaptık Esin ile oda onlara birşey dedi ve bize baktılar bize bakınca kızlar geri çekildi ve benle Esin yürümeye başladık harun'un yaka kartından tuttum ve tavuk reyonuna çektim.

Zeynep ne oldu?

Sen iyi bilirsin Koçoğlu ne olduğunu.

Anlamad.. sen o kızlar şaka mı ya.

Anladın demek he.

Vallahi yardım ediyorlardı.

Biz varken onlara anca.. neyse ben gelirim yardıma.

Zeynebim bak kıskanacak birşey yok.

Harun beni delirten zaten senin yanından bir kız bile geçse ben çıldırıyorum geçmeyecek!

Sen dedi sarıldı gülerek. Beni basbayağı kıskanıyorsun paylaşamıyorsun ama kıskanacak birşey yok çünkü ben o kadar kız içinden seni seçmişim başkasını görmez ki dünyanın en güzel kızını bile getirseler yinede seni seçerim şimdi sakin misin?

Ayrıldım ona bakarak sakinim ama yinede tedbir elden düşmesin ben Zaten sana güveniyorum çevre kötü çevre tamam şimdi ben ele alıyorum ben kızlarca siz erkekçe değil eş eş yapacağız o zaman o çevreyi görürüm.

Tamam tamam sen sakin ol yeter.

Tamam sakinim hadi devam.

*****
Buda son koli bitti oh be yoruldum ama deydi.

Çok iyi oldu hepinizin eline sağlık ihtiyaç sahiplerinin yüzünü güldüreceksek sabah akşam yapmaya varım ben.

Bende Harun o kadar eylendim ki saat 9 olmuş şimdi siz arka bahçeye geçin biz Eren,hakan ile Asım hocam ile beraber bunları yerleştirip geliyoruz.

Tamam dikkat edin.

Sizde

Ve birgün daha geçti...

üniversite yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin