Kitap okurken içimde sanki birşey vardı keyfim yok gibiydi, odamdan kalkıp mutfağa gittim bir bardak su içtim ve Harun aradı.
Alo.
Efendim harun.
Nerdesin Zeynep?
Evde,
Ne yapıyorsun?
Kitap okuyorum.
Hangi kitap?
Karantina seri 2,
Tamam bu kadar 5N 1K sorusu sorduğum neyse annem diyorki işi yoksa bize gelsin peynirli ve ıspanaklı börek açmaya çağrıyor.
Tamam geleyim işim yok .
Bekle ben seni evden almaya geliyorum bana bastı ev iki dakika nefes alırım.
Tamam sen bilirsin canım gel bekliyorum.
Görüşürüz Aşkım,
Görüşürüz.
Telefonu kapattım kitabı kapattım telefonu ve sarjımı aldım anneme telefon açtım çünkü kendi evde değil yengemdeydi yine,
Alo.
Annecim nerdesin?
Yengenlerde.
Tamam demin Harun aradı annesi beni çağrıyormuş börek açmaya ben oraya gidiyorum haberin olsun.
İlker nerde?
Valla odasına bakıyorum şuan darmadağın halde not bırakmış gazeli yemeğe çıkaracakmış beyimiz onun yanında yani,
Tamam kızım görüşürüz.
Görüşürüz.
15 dakika sonra Harun gelmişti arabaya bindim sohbet ede ede 10 dakika içinde oraya varmıştık annesi beni görünce sevindi mutlu karşılandım mutfağa geçtim Elif'te gelmişti telefonumu şarja taktım elimi yıkayıp Elif'in yanına geçtim harun odasına geçip banka evraklarını kurcalıyordu börekleri açarken son 2 kaldı birini güler anne aldı diğerini Elif bende elimi yıkadım pişen börekleri bir tepsiye yerleştirirken zil çaldı.
Güler anne: Zeynep kızım zil çalıyor büyük ihtimalle Betül'dür bakarmısın benim sıpa odadan çıkmıyor.
Tamam annem bakarım şimdi dedim ayağı kalktım Harun'un odasının önünden geçtim kapısı açıktı uykuya dalmıştı güldüğüm sırada kapıyı açtım postacıydı.
Harun Koçoğlu.
Evet burası,
Nesi oluyorsunuz?
Sözlüsü.
Buraya bir imza atarmısınız.
Tabi dedim ve evrakı imzaladım ve zarf verildi elime postacıyı uğurlayıp zarfa baktım Ankara askeriyeden yazıyordu kesinlikle çağrıyorlardı demek içindeki bilemediğim rahatsızlık buydu elim titredi bı an.
Kızım kim o
Gözüm doldu bir şekilde mutfağa gittim anne askerlik kağıdı dedim zorlukla annesi hemen ayağı kalktı.
G: Harun mu,Faruk mu?
Ha.. Harun dedim zorlukla.
Annesinin bı an tansiyonu düştü hemen bangoya tutundu elif ayağı kalkıp güler anneye destek oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üniversite yolculuğu
Non-FictionAşkı hiç tatmamış ve aramamış olan Zeynep ve Harun'un hikayesi üniversitede tanışıp büyük aşka doğru gidiyorlar gelin beraber şahitlik yapalım. İyi okumalar😊