Luku 51

565 35 9
                                    

Time skip uuteenvuoteen !

~Aleksi~

Istuskelemme Ollin kanssa sohvalla ja katselemme jotain fantasia elokuvaa. Rilla on käpertynyt pikku mytyksi ja nukkuu takan edessä tyytyväisenä. Siinä taitaa olla ihanan lämmin olla ja porukatkin ovat huoneessaan päiväunilla. Tänään on uusivuosi, mutta ei meillä kyllä mitään erikoisia suunnitelmia ole. Kunhan ollaan vain vietetty aikaa yhdessä, syöty hyvää ruokaa, soitettu lauluja ja pelailtu erilaisia pelejä. Säikähdän, kun yhtäkkiä puhelimeni kilahtaa viestin merkiksi. Nostan sen käteeni ja avaan ryhmämme, mihin viesti oli tullut.

Alfa, apinat ja little man

Porko😂: Iltapäivää! Sellainen juttu, että jos teillä ei oo jo suunnitelmia tälle illalle. Meille voi tulla yötä ja juhlimaan samalla uuttavuotta.

Joel H: Tulossa!

Tommi L: Tuun, mut moneltako?

Niko M: No mä ainaki oon täällä jo valmiina. Mut tulkaa vaik kello 17.00, eli noin 1h päästä.

Tommi L: 👍

Joel H: Miten se Niko siellä jo on? Onko ollu kivaa ;)

Porko😂: Joel, voi nyt saatana sun kanssas! 🤬

Ja Niko vaan ilmesty tänne aamulla ja on meillä ollut ihan kivaa. Ei me kyl olla muuta kun juteltu, söpöilty ja katottu jotain random sarjaa.

Joel H: Ihan varmastikko vaan sellasta? 🤨

Porko😂: Perkele Hokka, nyt oikeesti!
Ja ihan varmasti vain sellaista. Huomaa, että täällä on muitakin kotona, kun vaan Minä ja Niko, eikä pikkusille passaa antaa traumoja!!!

Joel H: Joo joo, kuhan vähän härnään.

Eiku hei! Tajusinko juts oikeen, et ootte sit joskus harrastanut sitä kuitenkin? ;)

Niko M: Jäätiin sit kiinni, kiitos vaan Porko... Ja kannattaa varoa, tuun kohta rankaiseen sua asiasta!

Porko😂: Hupsis, sori Niko. Lähen sit varmaan karkuun, vaik tuskin sä mulle oikeesti mitään teet...

Tommi L: Keskeytän tämän keskustelun nyt tähän! Ja kysyn tietääkö kukaan, missä Oleksi menee just nyt?

Minä: Tallessa ollaan ja katotaan just elokuvaa. Tai no minä katon, koska Olli näköjään nukkuu.

Tommi L: No se ei kyllä yllätä yhtään.

Minä: Palaan asiaan kohta, kuhan saan ton prinsessa Ruususen kaunesuniltaan hereille.

Niko M: Okei, tsemppiä sen kaa

Minä: Kiitos <3

Niko M: <3

-

"Olliiii, herätyyyysss!", sanon ja ravistelen Ollia. Ihmekyllä, mutta Olli heräsi oikeastaan heti. "Joonas kysy, et mennäänkö niille yötä ja juhliin uuttavuotta. Kaikki muut on ainaki menossa.", totean. "Haluutko sä mennä?", Olli kysyy. "En mä tiiä. Kyllä mä sinne mennä varmaan voin, mut yökyläily pelottaa.", vastaan. "Voi rakas, tuuhhan tänne. Mitä jos me mentäs sinne käymään ja juhlimaan jätkien kanssa? Mut tullaan sit vaik yöksi kotiin, jos tuntuu ettet pysty jäädä yötä.", Olli ehdottaa ja vetää minut tiukkaan halaukseensa. "Okei, tehdään niin. Ihana oot.", vastaan. "Samoin.", Olli sanoo.

~Olli~

Alfa, apinat ja little man

Minä: Tullaan ainaki vietetään iltaa teidän kans, mut en vielä tiiä jäähäänkö kuitenkaan yötä. Kai se on teille ok?

Alive or only burning || OLEKSIWhere stories live. Discover now